10 idei creative de Marketing Digital pentru afacerile locale
Companiile locale se schimbă mai repede decât ne dăm seama. Trăim într-o lume competitivă în care a avea un produs bun nu mai este suficient.
Devine esențial să promovezi acel produs în mod corespunzător; altfel, puteți la fel de bine să renunțați. Vă puteți asigura succesul pe termen lung doar prin împingerea constantă a limitei și prin publicitatea făcută firmei dumneavoastră prin mai multe metode.
Pentru a vă ajuta, JustWeb a întocmit o listă de idei creative de marketing digital pentru afacerile mici.
Zece idei inovatoare de marketing digital pentru afaceri locale
Totul constă în atragerea atenției consumatorilor de internet asupra mărcii și articolelor dvs. prin intermediul marketingului digital.
Din nefericire, mai multe companii concurează pentru aceiași clienți. A face ca mica ta afacere să iasă în evidență este o sarcină dificilă.
Vom analiza 10 strategii unice de marketing digital pentru afaceri locale, pentru a vă ajuta să concepeți un plan de marketing eficient.
01 Găzduiți evenimente locale
Găzduirea unui eveniment este una dintre cele mai bune metode prin care micile companii locale se pot face remarcate în comunitatea lor. Cu toate acestea, nu orice companie are forța de muncă sau finanțele necesare pentru a organiza singură un eveniment.
Dacă acesta este cazul companiei dumneavoastră, încercați să sponsorizați un eveniment pe care îl organizează altcineva.
Participați la cât de multe activități puteți și conectați-vă cu comunitatea locală.
Promovați-vă evenimentele online și generați publicitate chiar înainte ca evenimentul să aibă loc.
Pentru a crește gradul de conștientizare și pentru a încuraja utilizatorii să se conecteze cu conturile dvs. pe mai multe platforme online, postați fotografii și imagini în direct de la eveniment.
02 Colaborați cu alte companii din zonă.
Formarea de alianțe cu alte afaceri locale este o strategie de business excelentă pentru orice companie mică.
- Puteți să vă duceți parteneriatul online și să colaborați la activități promoționale încrucișate reciproc avantajoase.
- Se poate să participați cu postări de invitați și să vă distribuiți reciproc conținutul.
- Potențialul de a dezvolta backlink-uri este un bonus suplimentar al acestei metode.
- Pentru a viza un grup demografic comparabil, căutați un brand care să vă completeze afacerea.
03 Folosiți influenceri pentru a vă ajuta în planul de marketing digital.
Este o greșeală frecventă să considerăm că influencerii trebuie să fie excepțional de cunoscuți pentru a ajuta compania dvs. să ajungă la grupul demografic țintă. Raza de acțiune și atractivitatea macro-influencerilor sunt incontestabil de mari dimensiuni.
Cu toate acestea, o astfel de promovare are un cost ridicat. Ocazional, proprietarii de afaceri care au un buget modest sunt nevoiți să investigheze idei creative de marketing pe internet pentru firmele mici.
Obținerea sprijinului micro-influencerilor locali pentru a vă promova brandul este o tactică care trebuie neapărat încercată. Micro-influencerii, deși nu sunt la fel de cunoscuți asemeni e-celebrităților, pot fi totuși populari printre clienții locali.
04 Descrieți istoria brandului dumneavoastră.
Implicarea oamenilor în narațiunea brandului dvs. este una dintre cele mai bune metode de a-i încuraja să le pese de compania dvs. locală. Oamenilor le place să audă povestea realizărilor altora.
Dacă aceasta vine de la cineva din propria lor comunitate, povestea va fi mult mai puternică. Totuși, nu veți dispune de mult timp pentru a spune o narațiune bună. Atenția utilizatorilor în spațiile online este destul de limitată.
Drept urmare, ar trebui să colaborați cu una dintre cele mai bune companii de marketing digital din București pentru a vă asigura că fiecare aspect al brandingului dvs. funcționează împreună cu celelalte pentru a vă comunica cu succes narațiunea.
Pentru a dezvolta o conexiune personală cu utilizatorii dvs., partajați fotografii ale personalului dvs. și ale evenimentelor de team-building.
05 Luați legătura cu surse locale de știri online.
Deoarece viteza de încărcare a site-ului web este un criteriu SEO important, încercați să reduceți dimensiunea tuturor fișierelor dvs. media. Există diverse opțiuni de optimizare a conținutului pe care le puteți utiliza pentru a reduce dimensiunea fotografiilor și filmelor dvs:
- Folosiți formate care sunt potrivite pentru utilizarea pe internet. Nu orice tip de imagine va fi adecvat în orice scenariu. Folosiți formate de imagine comprimate precum .WebP sau .png în cea mai mare parte a timpului.
- Decupați fotografiile și videoclipurile pentru a le face să pară mai bune. Dacă micșorați rezoluția, ar trebui să vedeți o reducere mare a dimensiunii fișierului.
- Utilizați platforme alternative pentru a găzdui videoclipuri. În loc să trimiteți clipurile pe propriul site, le puteți găzdui pe YouTube și doar să le încorporați în paginile web.
06 Folosiți social media.
Multe orașe din lumea reală au comunități online în care locuitorii se pot aduna și împărtăși informații. Utilizați Facebook pentru a găsi organizații locale, Twitter pentru a folosi hashtag-uri și Instagram pentru a face filtre de marcă.
Din păcate, riscați să vă îndepărtați publicul dacă sunteți prea insistent în promovare. Asigurați-vă că cea mai mare parte a ceea ce împărtășiți este atât atractivă, cât și educativă.
Dacă aveți nevoie de asistență pentru a vă concepe strategia de social media, apelați la specialiștii în marketing social media, care vă pot oferi idei creative de marketing digital pentru firmele locale.
Obiectivul este de a stabili o conexiune naturală cu oamenii, oferindu-le altceva decât reclame.
07 Pe site-ul dvs. web, creați pagini cu destinații specifice.
Cea mai mare parte a marketingului dvs. va direcționa consumatorii către site-ul dvs. web, indiferent de locul în care intenționați să vă promovați.
Prin urmare, crearea unor pagini de destinație localizate este o idee excelentă. Acest lucru va ajuta la optimizarea SEO și va crește traficul organic.
Dacă membrii comunității dvs. vorbesc o varietate de limbi, ar putea fi o idee bună să traduceți paginile site-ului dvs. web în fiecare dintre ele.
08 Folosiți termeni locali în marketingul dumneavoastră.
Cercetarea cuvintelor cheie este un aspect important al fiecărui plan de marketing.
Aveți grijă să încorporați termeni locali atunci când creați o listă de cuvinte cheie de utilizat. Unele industrii au propriul jargon sau idiomuri, iar utilizarea acestora în marketingul dumneavoastră v-ar putea oferi avantajul de care aveți nevoie.
Puteți angaja o firmă de servicii SEO pentru a investiga ce cuvinte cheie sunt cele mai relevante pentru specialitatea afacerii dumneavoastră, precum și pe ce cuvinte cheie se bazează rivalii dumneavoastră.
Acest lucru vă va oferi informații despre care sunt termenii pe care oamenii sunt mai predispuși să îi caute. Nu uitați să reformulați cuvintele cheie pentru a le face să sune mai natural pentru utilizatorii locali.
09 Utilizatorii ar trebui să fie încurajați să posteze recenzii.
Unul dintre avantajele de a conduce o afacere mică, locală, este că puteți ajunge să vă cunoașteți consumatorii la nivel personal.
Comentariile sunt o metodă extraordinară de a ieși în evidență pe hărțile Google și de a atrage mai mulți clienți.
Pentru a vă îmbunătăți SEO, încercați să răspundeți la cât mai multe recenzii și comentarii și să implicați utilizatorii în dialog.
10 Creați un program de fidelizare a clienților.
Achizițiile recurente ale clienților sunt importante pentru multe companii mici.
Pentru a le arăta celor mai fideli clienți cât de mult apreciați încrederea lor, creați un program de recompense. Oamenii au încredere în cuvântul din gură în gură, pe care îl puteți valorifica în avantajul dumneavoastră.
Veți câștiga mai mulți clienți dacă oferiți stimulente pentru recomandări.
Concluzie
Am alcătuit o listă cu 10 idei creative de marketing digital pentru afaceri locale, care vă vor ajuta să vă extindeți brandul și să creșteți gradul de conștientizare a comunității.
Deoarece aceste concepte nu se exclud reciproc, le puteți folosi pe toate în abordarea dvs. de marketing digital.