-Asigurați-vă că site-ul dvs. se încarcă rapid (în mai puțin de trei secunde). Dacă site-ul dvs. se încarcă prea mult timp, Google va observa și vă va penaliza. Un site lent va afecta modul în care vizitatorii dvs. interacționează cu paginile dvs. – aceștia pot deveni frustrați și pot pleca.
-Faceți ca URL-urile și meta-descrierile dvs. să fie cât mai ordonate posibil.
-Creați o listă de cuvinte cheie pe care doriți să le folosiți (care au un volum mare de căutări, relevanță pentru afacerea dvs. și concurență scăzută)
-Includeți cuvântul cheie principal în eticheta de titlu și în meta-descrierea paginii.
-Folosiți titluri care sunt optime (includeți cuvintele cheie vizate)
-Includeți în conținut un cuvânt cheie principal cu coadă lungă, într-un mod natural, dar evitați „keyword stuffing”.
-Asigurați-vă că fiecare pagină a site-ului dvs. conține cel puțin 300 de cuvinte unice.
-Actualizați în mod regulat materialele cele mai performante.
-Ar trebui inclusă cel puțin o piesă de conținut „bogat”, cum ar fi o imagine, un infografic sau un videoclip. Deoarece acest lucru adaugă valoare materialului, motoarele de căutare vor clasifica pagina mai bine ca urmare.
-Folosiți întotdeauna etichete alt sau descrieri alternative de text, pentru a explica fișierele imagine și video. Acestea permit motoarelor de căutare să vă găsească pagina.
-Pentru a vă optimiza conținutul, folosiți plug-in-urile incluse cu site-ul dvs. Există diverse plug-in-uri disponibile pentru site-urile WordPress care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți eforturile de optimizare SEO on-page.
-Concentrați-vă pe SEO local și creați-vă un cont Google My Business.
-Asamblați-vă materialul în jurul unui cuvânt cheie principal și a câtorva cuvinte cheie secundare conexe.
-Backlink-urile sunt valoroase și ar trebui să fie urmărite ca parte a strategiei de marketing digital. Legăturile de la domenii de mare autoritate și cu trafic ridicat sunt cele mai valoroase și ar trebui să fie urmărite ca parte a planului dvs. de marketing digital. De la dezvoltarea de infografice partajabile la scrierea de articole ca invitați pe alte site-uri, există o varietate de strategii eficiente de creare de linkuri.
-Creșteți durata de ședere prin includerea conexiunilor interne.
-Verificați dacă site-ul dvs. este compatibil cu dispozitivele mobile.
-Titlurile paginilor afișate în partea de sus a ferestrei unui browser și titlurile din interiorul rezultatelor motoarelor de căutare sunt ambele create folosind metadate de titlu. Este cea mai crucială piesă de metadate de pe pagina dvs. Creați un meta titlu pentru fiecare pagină web pe baza titlului paginii dvs. bogat în cuvinte cheie.
-Identificarea paginilor cu performanțe scăzute și reîmprospătarea lor cu conținut nou
-Corectarea linkurilor 404 și preluarea linkurilor care aparțin 404 ale competitorilor
-Evitați conținutul duplicat care vă poate afecta clasamentul de căutare Google
[…] Pentru a vă îmbunătăți SEO, încercați să răspundeți la cât mai multe recenzii și comentarii și să implicați utilizatorii în dialog. […]