Abrevierea defalcată a acronimului SEO înseamnă Search Engine Optimization (optimizarea motoarelor de căutare).
Una dintre cheile evidente pentru a dezvolta o afacere este să faceți cunoștință cu persoanele care au nevoie de produsele și serviciile dumneavoastră.
Vești bune! Cercetările indică faptul că peste 90% dintre oameni folosesc internetul atunci când evaluează o achiziție. Cu alte cuvinte, internetul este plin de oameni care vă caută.
În fiecare zi, milioane de oameni apelează la motoarele de căutare pentru a găsi răspunsuri, pentru a explora noi produse și pentru a-și hrăni curiozitatea înflăcărată.
Ce este SEO?
Termenul se referă la tehnicile pe care le puteți utiliza pentru a îmbunătăți poziția site-ului dumneavoastră în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare, cum ar fi Google sau Bing. Dacă doriți să atrageți mai mult trafic gratuit pe internet, este un lucru pe care trebuie să vă concentrați și să îl faceți bine.
SEO poate fi complicat atunci când săpați adânc în el. Dar, este relativ ușor pentru dumneavoastră să înțelegi elementele de bază și să le implementați pe site. Și, doar prin simpla acoperire a ABC-ului, vă veți pune afacerea în fața concurenței în multe cazuri.
În societatea actuală, motoarele de căutare pe internet, precum Google sau Bing, acționează ca o extensie a creierului cognitiv și ajută la procesul de gândire. O bună practică este implementarea serviciilor SEO pentru a profita de aceste curiozități.
Iată un videoclip de la Google Webmasters despre ce este SEO.
Calitatea traficului
Prin intermediul serviciilor SEO, vizibilitatea generală și afluxul către site-ul dvs. vor începe să crească. Traficul în creștere, împreună cu combinația altor practici, va permite site-ului dvs. să se plaseze mai sus în SERP (Search Engine Result Pages).
Acest lucru este destul de semnificativ, datorită faptului că majoritatea oamenilor nu dau click până la a doua pagină atunci când caută informații.
SEO funcționează pentru a viza potențialii consumatori care caută deja produse corespunzătoare industriei dumneavoastră. Prin intermediul acestui algoritm, găsirea unui public țintă vine cu ușurință.
Prin orientarea către un public care se gândește să cumpere un produs înrudit, vă creșteți simultan numărul de clienți potențiali și potențialele vânzări. Acesta este motivul pentru care este un aspect vital al marketingului digital de astăzi.
Rezultatele căutării organice
Traficul organic este orice trafic GRATUIT sau SERPs pentru care nu trebuie să plătiți. Majoritatea motoarelor de căutare gratuite, precum Google sau Bing, au algoritmi configurați pentru a găsi cele mai bune rezultate pentru căutări.
Acest lucru înseamnă că motorul de căutare alege ce pagini vor primi mai multe vizualizări. Căutarea organică se traduce printr-o piață de desfacere pentru publicitate și marketing gratuit.
3 motive pentru care SEO este important pentru TOATE afacerile
Dincolo de motivul evident că SEO va îmbunătăți vizibilitatea și capacitatea de căutare a unui site, serviciul oferă nenumărate aspecte benefice pentru o companie.
Mai jos sunt doar 3 dintre multele motive pentru care afacerea dumneavoastră ar trebui să implementeze servicii SEO.

01 Motoarele de căutare organică reprezintă majoritatea traficului online.
Piața de căutare este dominată de jucători mari precum Google, Yahoo, Bing, Yandex și nenumărați alții. Acestea fiind spuse, este mai mult decât probabil ca cei care au acces la internet să apeleze la aceste motoare de căutare organică pentru răspunsuri. SEO se bazează pe ceva ce folosim zilnic, pentru a mări baza de trafic potențial pentru o companie.
02 SEO este măsurabil.
Printr-o analiză adecvată și prin urmărirea tendințelor, datele vor demonstra o creștere generală a traficului datorată serviciilor SEO. O modalitate de a măsura efectele SEO este prin intermediul clasamentului Search Engine Result Page (SERP).
Urmărirea poziționării site-ului dvs. și urmărirea ascensiunii continue a acestuia este o modalitate fără efort de a demonstra progresul. Prin intermediul unor instrumente adecvate și a unor companii cu cunoștințe SEO, se poate demonstra în continuare o creștere a veniturilor și a conversiilor generale datorate SEO.
03 SEO determină creșterea încrederii și a credibilității în rândul utilizatorilor.
În timp, SEO va contribui la construirea unei interfețe pozitive pentru utilizatori, ușor de descoperit. Dar câștigarea autorității pe motoarele de căutare nu vă este înmânată pur și simplu. Încrederea trebuie câștigată, iar site-urile trebuie să îndeplinească anumite criterii.
Elemente precum comportamentul pozitiv al utilizatorilor sau semnalele de învățare automată sunt luate în considerare la construirea încrederii și credibilității. Cu răbdare și consecvență, SEO va ajuta compania dumneavoastră să câștige încrederea consumatorilor și să dezvolte o conștientizare concretă a mărcii.
SEO este în continuă schimbare
Motoarele de căutare schimbă în mod constant modul în care clasifică site-urile web în rezultatele căutărilor. Ceea ce este important acum s-ar putea să nu mai fie atât de important peste doi sau trei ani.
O evoluție din ultimii ani arată importanța tot mai mare a rețelelor sociale în clasamentul de căutare. Dacă vă implicați în mod regulat pe platformele sociale precum Facebook, YouTube și LinkedIn, creșteți șansele ca site-ul dvs. să se claseze mai sus în rezultatele căutărilor.
Conținutul excelent este cea mai bună armă.
Un lucru care va rămâne cu siguranță în centrul SEO este necesitatea unui conținut bun. Atâta timp cât oamenii vor căuta răspunsuri, motoarele de căutare se vor strădui să găsească și să le ofere cele mai bune pagini care să le ofere aceste răspunsuri.
Așadar, cea mai bună strategie pentru a ajunge în topul rezultatelor de căutare și pentru a rămâne acolo este să creați în mod regulat un conținut bun și de actualitate.
Acest lucru vă va ajuta să vă poziționați ca un lider în domeniul dumneavoastră și să atrageți mai mulți vizitatori pe care îi veți putea transforma în clienți.