fbpx
Azi: 4 octombrie, 2022 / 5:25 pm

SEO - Optimizare pentru motoarele de căutare

SEO pentru a crește
clasamentul, traficul
și conversiile

SEO – Optimizarea pentru motoarele de căutare este o metodă dinamică de creștere a vizibilității unui site web.

JustWeb oferă companiilor soluții SEO orientate spre rezultate, concepute pentru a îmbunătăți clasamentul site-urilor web, traficul și conversiile.

SEO

SEO este procesul de optimizare
a site-ului web

Câteva aspecte importante ale strategiei SEO

Dezvoltăm o strategie completă pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele companiei și să vă depășiți concurența, utilizând tehnica optimă pentru îndeplinirea cerințelor dvs.

Având în vedere acest lucru, este vital ca SEO să fie încorporat ca parte a strategiei de marketing digital sau atunci când dezvoltați un nou site web.

AUDIT SEO

Auditul SEO realizat este amănunțit pentru a identifica problemele site-ului web. Auditarea este un pas necesar în dezvoltarea unei strategii SEO.

STRATEGIE SEO

O cercetare amănunțită produce o strategie SEO clară, care este apoi prezentată părților interesate pentru aprobare, fiind ulterior implementată.

CUVINTE CHEIE

Analiza cuvintelor cheie și studiul afacerii dvs. sunt elemente vitale ale unei bune strategii SEO. Dacă nu sunt abordate în mod holistic, ar putea să vă pună în pericol strategia SEO.

CORE WEB VITAL

SEO înseamnă mai mult decât cuvinte cheie și linkuri. Site-ul dvs. trebuie să funcționeze corect și rapid. Abordarea include testarea continuă, precum și optimizarea site-ului și a paginilor.

SEO ON-PAGE

Când vine vorba de dezvoltarea unei strategii SEO, SEO on-page este unul dintre cele mai directe aspecte aflate sub controlul nostru.

STRATEGIE BACKLINK

Creșterea autorității alături de tehnicile de backlinking merg mână în mână. În cele din urmă, trebuie să vă stabilim ca expert în domeniul dvs. de activitate, astfel încât să vă depășiți organic concurenții.

Ce beneficii aduce SEO afacerii mele?

Mai mulți vizitatori

Simplu spus, Google, Bing, Yahoo și alte motoare de căutare sunt cele mai populare surse de trafic pentru site-uri web. Acestea aduc o mulțime de venituri clienților noștri. Colaborarea cu noi vă permite să beneficiați de aceste canale.

Creșterea veniturilor

O poziționare superioară pe Google poate ajuta la direcționarea de noi vizitatori către site-ul dvs. web. Puteți converti mai mulți potențiali clienți în clienți dacă oferiți servicii/produse de calitate și aveți un conținut atractiv pe site-ul dvs. web.

Vânzări în magazin

Potrivit unui sondaj recent, 86% dintre cumpărători folosesc Google și alte motoare de căutare pentru a identifica companiile locale și apoi cumpără de la acestea în persoană.

Buget de marketing

SEO este mai puțin costisitor decât majoritatea opțiunilor de marketing. O campanie PPC (pay-per-click) ar putea costa sute sau chiar mii de lei în fiecare zi. SEO este o opțiune excelentă pentru firmele cu un buget redus dar nu numai.

Asigurați încrederea

Majoritatea clienților utilizează Google pentru a face căutări. Va fi un mesaj puternic pentru oameni să vă poată localiza cu ușurință în fruntea clasamentului pentru cele mai căutate fraze legate de afacerea dvs.

Vizibilitate durabilă

În momentul în care contul rămâne fără bani și nu mai plătiți, anunțurile dvs. online încetează să mai genereze venituri. Din fericire, poziția dvs. de top pe Google va continua să genereze bani, iar vizibilitatea mărcii va rămâne protejată mult timp după ce încetați optimizarea activă.

FAQ

Întrebări SEO frecvente

SEO este o prescurtare pentru Search Engine Optimization (optimizarea motoarelor de căutare). Este procesul de optimizare a unui site web astfel încât acesta să se claseze pe primele locuri în rezultatele motoarelor de căutare. Site-urile web care se clasează bine au mai multe șanse de a fi accesate, ceea ce poate duce la vânzări mai mari și la o mai bună cunoaștere a mărcii. Aflați mai multe

Nu există un interval de timp prestabilit, iar acesta este determinat în cea mai mare parte de nivelul de concurență pentru cuvintele dvs. cheie. Chiar și cu cele mai mari servicii de optimizare a motoarelor de căutare, așteptați-vă ca strategia dvs. să arate rezultate reale în 3 până la 6 luni. Aflați mai multe

Cuvintele cheie sunt fraze de căutare pe care oamenii le folosesc pentru a descoperi informații pe internet. Motoarele de căutare analizează cuvinte-cheie pe paginile web pentru a oferi rezultate relevante utilizatorilor. Cuvintele cheie incluse pe paginile dvs. web vor ieși la suprafață pentru căutările corespunzătoare. Prin concentrarea fiecărei pagini pe unu sau mai multe cuvinte-cheie, vizitatorii vor putea găsi exact ceea ce caută.

SEO targetat crește traficul și legăturile de intrare pe site-ul dvs. web. Acest lucru este important, având în vedere că internetul este cea mai populară resursă pentru localizarea companiilor. Un trafic online mare crește șansele de a converti lead-uri de înaltă calitate.

SEO nu este magic, dar nici nu este ușor. Pentru a fi eficient, un SEO inteligent combină cercetarea, statisticile, programarea, conținutul uimitor, experiența utilizatorului, dezvoltarea de linkuri și așa mai departe. Înțelegerea modului în care funcționează motoarele de căutare, cum ar fi Google și Bing, este esențială pentru a înțelege SEO și pentru a o utiliza cu succes.

Trebuie să faceți cât mai simplu posibil pentru Google să vă localizeze și să vă indexeze site-ul web. Cu cât site-ul dvs. este mai bine clasat în rezultatele motoarelor de căutare, cu atât este mai bine structurat și optimizat. Aflați mai multe

Creare Site Web-justweb

SEO

Permiteți-ne să vă creștem poziția în căutările Google.

Îmbunătățirea poziționării în căutări necesită o strategie complexă care include:

cAQ6kRX0ZQyoBAAAAAElFTkSuQmCC Targetarea eficientă a celor mai profitabile cuvinte cheie

cAQ6kRX0ZQyoBAAAAAElFTkSuQmCC Furnizarea de conținut valoros pentru „păianjenii” Google

cAQ6kRX0ZQyoBAAAAAElFTkSuQmCC Adăugarea de titluri și anteturi descriptive și detaliate pentru codul implementat

CONTACTAȚI-NE AZI

Să începem
proiectul dvs.

Vă ajutăm să vă atingeți obiectivele și să vă dezvoltați afacerea.

În climatul de afaceri actual, una dintre cele mai importante metode pe care trebuie să ne concentrăm este optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO). Pe măsură ce tot mai mulți consumatori se bazează pe motoarele de căutare pentru a-i îndruma pe calea cea bună, a devenit esențial pentru fiecare afacere să se străduiască să obțină cele mai bune poziții posibile.

Consumatorii folosesc frecvent motoarele de căutare preferate pentru a localiza diverse produse, servicii și întreprinderi. Prin urmare, dacă nu vă poziționați la un loc fruntaș în zona dvs. specifică, veți pierde ocazia de a capta atenția acestor clienți dornici și pregătiți să cumpere.

Mai jos, vom trece în revistă câteva dintre motivele cheie pentru care trebuie să încorporați metode SEO de mare succes în mixul dumneavoastră de marketing.

Principala sursă de trafic

În primul rând, motoarele de căutare sunt principala sursă de trafic pentru orice site web. Dacă site-ul dvs. web primește trafic, o mare parte din acești vizitatori vor proveni cu siguranță din motoarele de căutare. Acesta este adesea modul în care vizitatorii află despre un anumit site web.

A face din SEO sursa dvs. majoră de trafic vă permite să primiți vizitatori direcționați pe site-ul dvs. web fără a suporta cheltuielile suplimentare implicate de generarea traficului prin publicitate.

Creșterea încrederii clienților

Atunci când utilizează internetul, consumatorii se bazează în mare măsură pe motoarele de căutare pentru a-i îndruma pe calea cea bună. Prin urmare, orice site web capabil să obțină un rating ridicat în cadrul unui anumit sector de activitate ar câștiga mult mai multă încredere din partea clienților decât un site web care are un rating scăzut.

Consumatorii pun mare preț pe algoritmii de clasificare pentru a-i ajuta să facă selecții de cumpărare mai inteligente. Prin urmare, dacă site-ul dvs. are un rang înalt, puteți stabili imediat mult mai multă încredere decât dacă nu ar fi avut un rang înalt.

Ca urmare, acest lucru vă poate aduce beneficii într-o varietate de moduri, inclusiv creșterea conversiilor și vă poate face să păreți mult mai fiabil și mai respectabil.

Aceasta indică faptul că site-ul dvs. a fost optimizat.

Singura metodă de a obține un rating suficient de ridicat este să vă optimizați site-ul pentru o experiență performantă pentru utilizatorul final. Google și alte motoare de căutare înțeleg cât de important este să își direcționeze clienții către site-uri web care oferă o experiență globală pozitivă.

Prin urmare, veți putea obține o clasificare înaltă în motoarele de căutare doar prin configurarea site-ului dumneavoastră pentru a funcționa corespunzător.

Prin urmare, este în interesul dvs. să vă asigurați că site-ul dvs. funcționează în mod optim pe toate dispozitivele.

Faptul de a avea un site web care este complet adaptat la dispozitivele mobile vă poate ajuta nu numai să îmbunătățiți traficul organic din partea motoarelor de căutare, ci și potențialul de conversie și capacitatea de a atrage oamenii să revină pe site-ul dvs. în viitor.

Ajungeți la clienți la începutul procesului de cumpărare.

După cum s-a spus anterior, mulți clienți au o încredere inerentă în motoarele de căutare pentru a-i ajuta să facă selecții de cumpărare mult mai bune și mai educate.

Prin urmare, investind în SEO, veți putea să vă adresați cu succes clienților la începutul ciclului de cumpărare.

Acest lucru vă va oferi o posibilitate mult mai bună de a contacta în mod eficient acești clienți decât ați face-o dacă ați încerca să faceți acest lucru prin alte metode.

Este destul de eficient din punct de vedere al costurilor.

Cel mai important, SEO este una dintre cele mai rentabile tactici de marketing digital disponibile. Deoarece este un plan atât de fezabil pe termen lung, poate oferi randamente semnificative ale investiției dumneavoastră.

Potențialul randament al investiției (ROI) este un schimbător de joc pentru firmele care plătesc mult prea mulți bani pentru a achiziționa un singur consumator.

Prin consolidarea corespunzătoare a notorietății mărcii, prin creșterea încrederii consumatorilor și prin plasarea site-ului dvs. web și a mărcii în fața potențialilor consumatori la începutul ciclului de cumpărare, ar trebui să puteți crește semnificativ conversiile, reducând în același timp cheltuielile de marketing.

Deoarece motoarele de căutare modifică în permanență modul în care clasifică paginile web, dezvoltarea unei abordări tactice care să garanteze respectarea celor mai bune practici este mai importantă ca niciodată. Umplerea cuvintelor cheie și obținerea de linkuri din directoare spammate nu mai sunt opțiuni viabile.

O strategie SEO de succes în 2022 necesită producerea de conținut intrigant, relevant și atractiv din punct de vedere social, precum și un site web bine optimizat pentru a accepta și converti vizitatorii.

Serviciile noastre de optimizare pentru motoarele de căutare sunt furnizate de profesioniști în marketing calificați care creează campanii specifice pentru fiecare client.

Oferim servicii „white hat” bazate pe o dorință etică de a ajuta clienții să obțină succes pe termen lung. Nu folosim trucuri sau soluții rapide și aderăm la standardele industriei, așa cum au fost stabilite de Google, precum și de alte motoare de căutare importante.

Principiile noastre SEO

Fiecare dintre campaniile noastre începe cu dezvoltarea unei strategii, sau a unei foi de parcurs, care să contureze obiectivele și un plan lunar pentru atingerea acestora. Fiecare client și/sau industrie are nevoie de o strategie distinctă și nu există o soluție universală.

Studiem și sintetizăm datele referitoare la afacerea dumneavoastră, la modelul de vânzări, la mediul concurențial și la publicul țintă pe parcursul fazei de strategie.

De asemenea, efectuăm cercetări de cuvinte cheie și dezvoltăm planuri de conținut și de creare de legături care funcționează în tandem cu alte canale de marketing, cum ar fi marketingul social media.

Procesul nostru de optimizare a motoarelor de căutare (SEO)

– Analiza afacerii
– Personaje utilizator
– Cercetarea cuvintelor cheie
– Analiza competitorilor
– Strategia de conținut
– Strategie de construire a legăturilor
– Strategie de optimizare pe site

– Optimizare la fața locului
– Crearea de conținut
– Link Building
– Analiză și raportare analitică
– Testare și optimizare a ratei de conversie
– SEO Off-page

On-Page SEO

Optimizarea on-page (cunoscută și sub numele de optimizare on-site) pentru motoarele de căutare este procesul de efectuare a modificărilor recomandate de un audit SEO.

Aceste modificări pot fi făcute de către proprietarul site-ului web (dacă are abilitățile necesare) sau de către o firmă SEO. SEO on-page ar trebui să fie inclusă în toate pachetele SEO, deoarece este piatra de temelie a oricărei strategii SEO eficiente.

Chiar dacă activitatea on-page nu trebuie să fie actualizată în multe cazuri (de exemplu, atunci când site-ul conține conținut veșnic verde), se recomandă ca site-ul web și conținutul publicat pe acesta să fie auditate în mod regulat pentru a descoperi eventualele probleme care pot apărea ca urmare a actualizărilor și modificărilor site-ului web.

Există mai multe servicii de optimizare a motoarelor de căutare disponibile care oferă răspunsuri la dificultățile și deficiențele de poziționare în rezultatele de căutare.

În funcție de obiectivele și nevoile dumneavoastră, unul sau o combinație a serviciilor enumerate mai jos poate fi potrivit pentru site-ul dumneavoastră.

Cantitatea de informații și complexitatea unui audit SEO ar putea varia. Un audit simplu al unui site web poate avea doar câteva pagini, abordând probleme evidente de pe pagină, cum ar fi titlurile lipsă și lipsa de conținut.

Pe de altă parte, un audit SEO complet al unui site web va cuprinde zeci de pagini (pentru majoritatea site-urilor mai mari, peste o sută de pagini) și va examina chiar și cele mai mici aspecte ale site-ului web care pot fi potențial dăunătoare pentru capacitatea de clasificare a site-ului.

Este esențial să înțelegem că, deși un site web prietenos cu motoarele de căutare este un prim pas esențial pentru îmbunătățirea rezultatelor, nu există nicio garanție că implementarea sugestiilor unui audit SEO va propulsa un site web în topul paginilor de rezultate ale motoarelor de căutare (SERP).

Rezultatele optimizării pentru motoarele de căutare necesită timp și necesită o întreținere constantă pentru a genera clasări consistente și de încredere.

Efectuarea unui audit SEO cuprinzător este una dintre cele mai importante activități de marketing pe care orice companie ar trebui să le efectueze pentru a obține o analiză completă a site-ului său web.

JustWeb va analiza site-ul web pentru a verifica dacă acesta funcționează la potențialul său maxim. În acest sens, identifică toate dificultățile mici și semnificative care împiedică compania să se claseze cât mai sus posibil în mediul online.

Majoritatea proprietarilor de companii recunosc acum că toate firmele, indiferent de industrie, ar trebui să fie online; cu toate acestea, majoritatea proprietarilor de afaceri nu sunt conștienți de modul în care funcționează motoarele de căutare.

Firma noastră digitală va face un audit SEO gratuit pentru compania dvs., care va include subiecte precum arhitectura site-ului web, dificultățile domeniului, problemele de navigare pe site, analiza legăturilor de intrare și ieșire, setările serverului web, atribuțiile și multe altele.

Folosirea unui efort de audit complet pentru a identifica și repara orice probleme de bază poate ajuta compania să rămână în fața concurenței și să câștige o poziționare mai bună pe internet.

Într-un fel, auditul SEO poate fi descris ca fiind procesul de identificare a problemelor de bază care împiedică compania dvs. să apară pe prima pagină a rezultatelor de căutare.

Aceste informații sunt necesare pentru a începe procesul de îmbunătățire a relevanței online a unui site web pentru a produce trafic de utilizatori direcționați.

SEO este mult mai mult decât simpla introducere de cuvinte cheie pe un site web. Pe măsură ce algoritmul Google s-a dezvoltat pentru a înțelege comportamentul utilizatorilor, designul este acum o componentă critică a unei strategii SEO. Elementele de design, cum ar fi: