Dețineți un magazin fizic și doriți să vă măriți numărul de clienți?
Atunci, aveți nevoie de un plan SEO local solid, indiferent dacă este posibil să dureze mult timp până să dea roade.
De aceea, vă vom învăța totul despre Google My Business, o abordare mai rapidă pentru a vă îmbunătăți poziționarea în motoarele de căutare și pentru a atrage clienți către afacerea dumneavoastră.
Acesta este, fără îndoială, un instrument pe care trebuie să îl cunoască cei care conduc o afacere fizică pe lângă un magazin online.
Pentru a vă ajuta să începeți, acest articol vă va explica:
Sunteți gata să vă transformați magazinul într-un magnet pentru clienți? Atunci haideți să începem!
Google My Business, în cazul în care nu ați auzit de el, este un instrument creat de Google pentru a permite companiilor cu sedii fizice să intre în legătură cu clienții lor.
Această platformă vă permite să construiți o carte de vizită care apare atunci când un utilizator local efectuează o căutare pentru o companie similară cu a dumneavoastră.
O astfel de carte de vizită vă permite să includeți toate detaliile esențiale ale magazinului dvs. fizic, cum ar fi:
În plus, afișează pe Google Maps poziția dvs. pe hartă, astfel încât clienții dvs. să vă localizeze mai ușor.
Iată o ilustrație pentru a vă ajuta să înțelegeți mai bine.
Aceasta este ceea ce apare dacă căutați pe Google: “Happy Home Imobiliare”
După cum puteți vedea, există o secțiune care arată detaliile afacerii locale alături de rezultatele căutării organice.
Toate beneficiile sunt ușor de observat.
Vă crește vizibilitatea: Indiferent de poziționarea site-ului dvs. web, cărțile de vizită sunt evidențiate peste rezultatele organice.
Se facilitează contactul: Clienții pot obține numărul dvs. de telefon sau adresa de e-mail fără a merge pe site-ul dvs. web dacă aveți o carte de vizită.
Vă oferă următoarele statistici: Dacă sunteți proprietarul sau administratorul unui profil Google My Business, puteți vedea câte persoane v-au vizualizat cartea de vizită și câte click-uri a primit.
De asemenea, conține recenzii din partea utilizatorilor dvs: Cea mai semnificativă componentă a Google My Business este obținerea de evaluări din partea utilizatorilor dvs. (despre care vom discuta mai jos). Acest lucru poate încuraja alți utilizatori să devină clienți.
Și, mai presus de toate, este un instrument complet gratuit.
Poate că sunteți nerăbdător să începeți cu Google My Business, dar nu sunteți sigur de unde să începeți. Nu vă faceți griji! Veți avea cartea dvs. de vizită gata în cinci minute după ce veți citi acest tutorial.
Haideți să o luăm pas cu pas.
Contul dvs. de Gmail va fi legat de profilul companiei dvs.
Dacă nu aveți deja unul, faceți clic pe acest link pentru a crea un cont Google și completați formularul.
Vizitați această pagină după ce v-ați conectat la contul dvs. și apoi faceți clic pe „Gestionați acum”.
După ce vă conectați, veți găsi un chestionar cu câteva întrebări de bază despre compania dvs:
După ce ați terminat de completat, faceți clic pe “Finalizați”
Odată ce ați completat formularul inițial, veți fi direcționat către tabloul de bord al profilului dvs. din Google My Business.
Aici veți vedea un meniu lateral cu diferite secțiuni, dar în acest tutorial ne vom concentra doar pe cele mai importante trei secțiuni pentru moment:
Mai rămâne un singur pas de făcut după ce ați inclus informațiile esențiale.
Atunci când adăugați pentru prima dată o locație în Google My Business, platforma vă va solicita să o confirmați pentru a se asigura că informațiile pe care le-ați introdus sunt corecte.
În partea de sus a paginii va apărea o notificare care vă va informa că locația nu a fost încă publicată. De obicei, Google vă va trimite o scrisoare fizică care include un cod de verificare, dar este posibil să vă sune.
Asta e tot ce trebuie să faceți! Afacerea dvs. are acum propria sa carte de vizită, care va apărea în căutările locale dacă urmați acești patru pași.
Nu-i așa că a fost o nimica toată?
Este timpul să vă concentrați pe poziționarea SEO a cărții de vizită atunci când ați terminat crearea acesteia.
S-ar putea să vă gândiți: „Cum funcționează SEO pe Google My Business?”. Care este scopul?
Este simplu – acest lucru se întâmplă atunci când căutați pe Google un cuvânt mai general, cum ar fi „Agenție imobiliară București”, mai degrabă decât numele unic al companiei.
Pe Google My Business, nu vă fie teamă să oferiți multe informații despre organizația dvs. Într-adevăr, cu cât mai multe, cu atât mai bine.
Ar trebui să includeți tot ceea ce poate fi util pentru potențialii dvs. clienți, cum ar fi orele de deschidere și închidere, pe lângă informațiile de contact de bază.
În plus, cartea de vizită are un loc în care vă puteți informa clienții despre numeroasele servicii pe care le oferă afacerea dumneavoastră.
În mod ideal, aceasta ar trebui să fie o propoziție scurtă care să sublinieze punctele dumneavoastră cele mai puternice, la fel ca și propunerea de utilizare a serviciilor de e-commerce.
Nu puteam vorbi despre SEO fără să menționăm cuvintele cheie, nu-i așa? Iată o postare despre ce este SEO.
De asemenea, ar trebui să adăugați în descrierea afacerii dvs. termenii de căutare pe care utilizatorii dvs. i-ar putea folosi pentru a vă localiza.
Și, pentru că este vorba despre căutări locale, cuvintele cheie bazate pe locație sau geolocalizate sunt esențiale.
Dacă nu sunteți familiarizat cu acestea, sunt cuvinte-cheie de căutare care includ numele unei locații (de exemplu: „Agenție imobiliară în București”).
Fără îndoială, cea mai bună abordare pentru a crește cu Google My Business este să obțineți evaluări pozitive bune.
Utilizatorii dvs. vă dau ratinguri (de la una la cinci stele) pentru a vă evalua afacerea și serviciile.
Aceștia pot, de asemenea, să ofere un comentariu pentru a-și împărtăși gândurile cu privire la rating și pentru a oferi informații suplimentare.
Atunci când stabilește unde să vă afișeze cartea de vizită, Google ia în considerare ratingul deoarece presupune că, dacă aveți multe comentarii pozitive, trebuie să oferiți servicii bune.
Mai mult, potrivit unui studiu, 82% dintre utilizatori iau în considerare evaluările clienților atunci când decid între două sau mai multe soluții.
Nu vă sfiiți să le cereți clienților dvs. să vă scrie un scurt comentariu dacă doriți ca afacerea dvs. să primească un flux nesfârșit de vizitatori.
În altă ordine de idei, este esențial să răspundeți la toate evaluările dumneavoastră, indiferent dacă sunt pozitive sau negative.
Luați în considerare următorul scenariu:
Comentariile pozitive ale altor clienți sunt cel mai bun stimulent pentru a-i determina pe alți utilizatori să achiziționeze / folosească serviciile dvs. Acest lucru se numește „dovadă socială”.
Vă imaginați că primiți de două ori mai mulți clienți prin simpla postare a câtorva fotografii?
Cărțile de vizită cu fotografii ale magazinului generează „cu 42% mai multe solicitări de informații pentru indicații pe Google Maps și cu 35% mai multe vizite pe site-urile lor web decât cele fără”, potrivit Google.
Cu alte cuvinte, nu numai că veți atrage de două ori mai multe persoane în magazinul dvs. fizic, dar poate fi, de asemenea, o strategie excelentă pentru a direcționa vizitatori calificați către site-ul dvs. online.
Ați fi surprins de câte ori magazinele fizice pierd clienți pentru că au o locație greșită pe hartă. Google Maps este destul de precis, însă nu este lipsit de defecte.
Este posibil ca atunci când oamenii vă caută magazinul, acesta să arate că se află puțin mai sus sau mai jos pe stradă (sau chiar într-o zonă greșită).
În acest caz, poziționați manual indicatorul de pe hartă pe locația exactă.
În acest fel, îi veți scuti pe potențialii dvs. clienți de mult timp atunci când vor încerca să vă descopere pe Google Maps.
Știați că Google My Business vă permite, de asemenea, să postați anunțuri?
Acestea sunt asemănătoare articolelor recomandate în partea de jos a cărții de vizită.
În această secțiune puteți publica orice doriți, cum ar fi știri despre compania dvs. sau oferte speciale.
În plus, vă permite să includeți o mică imagine cu postarea dvs.
Totuși, aceste publicații durează doar șapte zile, așa că nu sunt potrivite pentru a fi folosite ca un „al doilea blog”.
În schimb, ele pot fi folosite pentru a promova evenimentele viitoare care vor avea loc în magazinul dvs., cum ar fi o conferință, o întâlnire sau chiar un eveniment special (de exemplu, multe librării invită povestitori sau autori de cărți noi).
În ceea ce privește evenimentele, puteți indica pentru cât timp doriți ca anunțul să fie activ, precum și unde și când vor avea loc.
Sunteți gata să utilizați Google My Business pentru a atrage mai mulți clienți din locația dvs.?
După cum puteți vedea, este mai puțin dificil decât pare să atrageți clienți în magazinul dumneavoastră fizic.
Acum tot ce trebuie să faceți este să vă apucați de treabă și să începeți să creați un profil spectaculos de Google My Business.
De asemenea, nu uitați să le cereți clienților dvs. să lase o recenzie.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |