Cum să faceți bani cu Instagram: 13 sfaturi și exemple din Social Commerce
Este la fel de mult despre construirea încrederii în brand cât și despre afișarea eficientă a lucrurilor pe social media. Aceste 13 tactici de vânzare pe Instagram vă vor ajuta să le faceți cu succes pe amândouă.
Cu peste un miliard de membri la nivel mondial, Instagram este una dintre cele mai populare rețele de socializare.
Iar grupul demografic țintă nu se uită doar la aplicație, ci și cumpără prin intermediul ei.
Acest lucru înseamnă că aveți un potențial uriaș de a vă aduce produsele sau serviciile în fața oamenilor care au nevoie și le doresc, profitând în același timp de posibilitățile creative oferite de o rețea vizuală precum Instagram.
Acestea fiind spuse, Instagram poate fi aglomerat din cauza popularității sale.
Iată câteva indicații care să vă ajute să vă faceți remarcat și să vindeți mai mult pe Instagram.
01 Asigurați-vă că contul dvs. este desemnat ca fiind un cont „de afaceri”.
Trebuie să aveți anumite baze înainte de a spera să câștigați un ban pe Instagram.
În primul rând, asigurați-vă că Instagram-ul dvs. este configurat ca un cont „Business”.
Acest lucru poate părea de la sine înțeles, dar este esențial.
Conturile de afaceri conțin caracteristici care ajută la marketing, cum ar fi:
- Informații despre piața dvs. țintă.
- Mai multe modalități de a contribui cu informații utile la profilul dvs. astfel încât alții să vă poată localiza și să intre în legătură cu dvs. în afara aplicației.
- Posibilitatea de a promova postările pentru a atrage o audiență mai mare.
02 Verificați de două ori logo-ul.
Apoi, asigurați-vă că brandingul dvs. este coerent pe toate platformele, inclusiv pe Instagram.
Acest lucru asigură faptul că prezența dvs. este remarcată și reținută.
Fotografia de profil, stilul postărilor și chiar biografia dvs. ar trebui să fie toate în concordanță cu identitatea de marcă existentă.
03 Mențineți consecvența în timp ce adăugați valoare
Cum puteți face bani pe Instagram după ce v-ați stabilit o prezență?
Concentrați-vă pe consecvență și pe oferirea de valoare, nu doar pe vânzare, așa cum ați face-o cu alt conținut al dvs.
Pentru mulți utilizatori, un cont de vânzări este neatrăgător.
Nu veți avea un public interesat pentru mult timp dacă tot ce postați sunt caracteristici de produse cu linkuri de cumpărare.
Și, după cum probabil știți, o audiență mai implicată duce la rate de conversie mai mari.
Oamenii, care vă plac,au încredere și vă cunosc, sunt considerabil mai înclinați să cumpere de la dumneavoastră.
Importanța materialelor consistente și de înaltă calitate de pe Instagram în ecuația de vânzare nu poate fi supraestimată.
Postarea regulată, mai degrabă decât exclusiv în Reel sau Stories, ajută la crearea încrederii în timp prin stabilirea unei baze de articole statice și de carusel de mare valoare.
04 Pentru a vinde mai mult pe Instagram, creați postări de înaltă calitate.
Postările de înaltă calitate vă ajută să vă stabiliți o prezență pe Instagram și să atrageți noi urmăritori care pot deveni clienți în viitor.
Care sunt caracteristicile postărilor de înaltă calitate?
- Imagini de înaltă calitate care completează tonul general al mărcii dvs.
- Informații valoroase și relevante – fie în imaginea postării în sine, fie în descriere – care demonstrează expertiza dvs., sunt legate de actualitate în sectorul dvs. și le oferă cititorilor dvs. ceva la care să se gândească (contează și valoarea de divertisment!).
- Publicații de încredere pe care publicul dvs. se poate baza (adică, nu dispăreți zile sau săptămâni la rând).
05 Utilizați instrumente inteligente
Gestionarea manuală a contului dvs. de Instagram este o formulă pentru dezastru.
Poate fi obositor să postezi zilnic de numeroase ori pe zi, în diverse formate.
Din fericire, există o serie de instrumente disponibile pentru a vă ajuta să creați o grilă Instagram unificată și consecventă.
Un instrument decent va ajuta, de asemenea, la programarea postărilor și la crearea de legende care să includă hashtag-uri importante.
Iată câteva instrumente la care trebuie să vă gândiți:
- Meet Edgar – Acest site are o mulțime de caracteristici interesante, inclusiv un programator automat de conținut care extrage postările din biblioteca dvs.
- Later – O aplicație all-in-one cu o varietate de planuri personalizabile.
- Agorapulse – Acest program poate fi folosit pentru a vă gestiona toate profilurile de social media, nu doar Instagram.
06 Ofertele și reducerile nu trebuie neglijate
Acestea fiind spuse, nu treceți cu vederea valoarea ofertelor speciale și a reducerilor.
Țineți cont de faptul că 63% dintre oameni urmăresc mărcile pe rețelele de socializare pentru a obține cupoane și reduceri. Deși există riscuri în cazul unor promoții prea frecvente, oferirea unei reduceri mari din când în când este o modalitate extraordinară de a atrage atenția oamenilor.
Deși feed-ul dvs. social nu ar trebui să fie 100% promoțional, nu uitați că și cei care caută oferte merită atenția dvs.
07 Utilizați strategic „Link in Bio”
Nu vă conectați la pagina dvs. web în biografia Instagram dacă doriți să vindeți mai mult.
În schimb, trimiteți clienții care au venit prin intermediul platformei către o pagină de destinație personalizată unde pot face o achiziție.
Puteți ajusta linkul pentru a vă conecta la diferite site-uri de destinație pentru produsele dorite și apoi includeți CTA-uri în „linkul din biografie” pe articolele statice care prezintă acele produse.
Aceasta este o tehnică minunată pentru a ocoli faptul că nu puteți crea un link direct către articolele statice.
Aruncați o privire la această postare VSCO, de exemplu, și observați unde se menționează: „Descoperiți mai multe prin intermediul linkului din biografia noastră”.
08 În povești, există linkuri către produse și servicii.
O altă strategie minunată pentru a vinde pe Instagram este să folosești Stories pentru a împărtăși detalii despre un produs sau un serviciu, mai ales că poți folosi un autocolant pentru a face un link direct către produs.
De asemenea, nu trebuie să fie ceva fantezist – vorbiți direct la cameră despre produs și arătați-l, spuneți o poveste despre un client care a fost mulțumit de un serviciu și așa mai departe.
Pe articol, puteți pune un autocolant cu un link care să ducă direct la pagina produsului.
Apropo, acest instrument era limitat la anumite tipuri de utilizatori, dar Instagram tocmai l-a pus la dispoziția tuturor utilizatorilor.
09 Salvați poveștile legate de produse în evidențe
Unele dintre poveștile dvs. legate de produse au avut un succes deosebit? Salvează-le în Story Highlights, în loc să le lași să dispară în aer!
Creați un Highlight separat special pentru poveștile despre produse, astfel încât oamenii să le poată localiza cu ușurință. Aruncați o privire la profilul Magnolia, unde au păstrat simplitatea, intitulându-și evidențele pentru produse „magazin”.
De asemenea, puteți face evidențe diferite pentru diverse tipuri de produse, de exemplu.
10 Promovați postările legate de produse/servicii
Una dintre cele mai simple metode de a crea un anunț pe Instagram este să promovați (sau să „stimulați”) o postare legată de un produs.
Acest lucru va crește vizibilitatea și tracțiunea postării dvs., ceea ce va avea ca rezultat faptul că mai multe persoane vă vor vedea produsele sau serviciile.
Promovați în special piesele care se descurcă deja bine în ceea ce privește implicarea.
Pentru că știți că aceste postări vor fi pe placul publicului dvs. existent, ele au șanse mai mari de a performa în fața unor ochi noi.
Mai multe sfaturi solide pot fi găsite în ghidul grafic și scurt al Instagram pentru îmbunătățirea postărilor.
11 Intrați în contact cu persoane influente.
Colaborările pe Instagram sunt o parte importantă a oricărei strategii de social media. Consumatorii nu mai cred în publicitatea tradițională; în schimb, ei cred în oamenii autentici. Aici intră în joc strategia de influencer marketing.
Ce este marketingul de influență și cum funcționează?
Simplu spus, apare atunci când un brand, o companie sau un antreprenor colaborează cu un influencer pentru a-și promova produsul. Cine este un potențial influencer?
Practic, oricine care are un număr considerabil de urmăritori în social media.
12 Utilizați bine hashtag-urile
Multe dintre tacticile de vânzare din acest articol pot fi combinate cu hashtag-uri pentru a da produselor/serviciilor dvs. un impuls și mai mare.
Hashtag-urile adecvate pot face o mare diferență în ceea ce privește ușurința cu care potențialii clienți vă pot găsi pe dumneavoastră, compania dumneavoastră și produsele dumneavoastră.
Petreceți ceva timp pentru a cerceta aceste subiecte și pentru a vă clasifica postările, Poveștile și Rețelele în mod corespunzător.
Hashtag-urile de marcă ar trebui, de asemenea, să fie luate în considerare.
Acestea sunt etichete pe care le dezvoltați în mod special pentru marca și articolele dvs. și pot ajuta consumatorii existenți să găsească exact ceea ce caută.
Magnolia, de exemplu, folosește hashtag-ul „#MagnoliaHomeRugs” pentru a-i ajuta pe cumpărători să găsească postări despre această categorie de produse.
13 Instagram Shopping vă poate ajuta să faceți bani
În cele din urmă, nu uitați că Instagram include o funcție numită Instagram Shopping, care vă permite să vindeți direct din aplicație.
Puteți construi un „magazin” în aplicație după ce v-ați înscris și v-ați conectat magazinul online și puteți face link direct către produsele din magazinul dvs. în postări, Reel și Stories.
Cum să începi să vinzi pe Instagram
Fie că aveți o companie stabilită cu un site web, fie că sunteți nou în domeniul vânzărilor online, este destul de simplu să începeți să vindeți pe Instagram.
Pe de altă parte, o strategie de conținut inteligentă vă va ajuta să vindeți mai eficient.
La urma urmei, în zilele noastre, vânzarea online se referă atât la construirea încrederii în brand, cât și la prezentarea eficientă a lucrurilor.
Cerul este limita odată ce le-ai reușit pe amândouă.