fbpx
Azi: 2 octombrie, 2022 / 10:58 pm

Dacă nu postați pe social media în fiecare zi, pierdeți oportunități de dezvoltare.

Nu se poate nega: publicul tău, indiferent cine este, trăiește în social media. Facebook are aproximativ 3 miliarde de utilizatori lunari, Instagram are peste 2 miliarde de conturi active, iar TikTok a ajuns la 1 miliard de utilizatori la nivel mondial în doar câțiva ani.

Așadar, ochii sunt acolo. Cu toate acestea, este posibil ca aceștia să se grăbească înainte și înapoi între surse de conținut aparent infinite.

Cum puteți să le captați și să le mențineți atenția? Cum puteți profita la maximum de cel mai eficient instrument de marketing gratuit disponibil?

În fiecare zi, faceți o postare. Fără excepție.

Aceasta nu este o simplă presupunere informată cu privire la programarea optimă; vine de la sursă. TikTok recomandă editorilor să publice între 1 și 4 filmulețe în fiecare zi, și nu sunt singurii.

Puteți genera bani pe rețelele de socializare, indiferent de stadiul de dezvoltare în care se află compania dvs. Încă nu sunteți convins?

Iată de ce a avea o abordare regulată a postărilor dă roade.

cqwL1FRCjEhhDK3UmgTGU4GNVrBSoZnsNSsiQwTcA3qyU09MHcC2E3G3kXh4d7Pd4PJ4YfALErma34FcDYwAAAABJRU5ErkJggg== Veți avea mai multe oportunități de reach organic

Când vine vorba de social media, atingerea organică este scopul suprem. Desigur, campaniile de tip pay-per-click (PPC) funcționează, dar nu trebuie (sau nu vreți) neapărat să cheltuiți mii de lei pe reclame în social media pentru a ajunge la un public larg.

Cele mai multe rețele sociale se bazează pe implicarea organică ca un semn a ceea ce utilizatorii doresc să vadă, mai degrabă decât pe ceea ce corporațiile plătesc pentru a-i face pe utilizatori să vadă.

Ținând cont de acest lucru, puteți ajunge la sute de mii de persoane gratuit. Tot ce trebuie să faceți este să oferiți zilnic materiale utile și de înaltă calitate.

Atunci când publicați în fiecare zi, vă oferiți cel puțin șapte șanse în fiecare săptămână de a avea un videoclip, o fotografie sau un tweet viral. Chiar dacă nu obțineți un milion de vizualizări la fiecare articol, puteți profita de avantajele consecvenței.

Cum? Publicând în fiecare zi, puteți profita de „efectul de cascadă” încorporat în algoritmii rețelelor sociale.

Potrivit Instagram, cu cât aveți mai multe aprecieri, comentarii, distribuiri și salvări, cu atât este mai probabil ca utilizatorii să vă găsească postările prin intermediul instrumentului Explore.

Noii utilizatori dau apoi like și salvează postarea dvs., ceea ce determină Instagram să împingă conținutul dvs. către și mai multe conturi care s-ar putea bucura de el. Apoi, acei utilizatori dau like și comentează, iar ciclul continuă.

Cu cât postați mai multe, cu atât mai multe lucruri sunt de promovat.

Puteți crește gradul de conștientizare a brandului

Utilizatorii trebuie mai întâi să vă observe pentru a deveni conștienți de marca dvs. Privirea lor săgetătoare va avea o șansă mai mare de a ateriza pe materialul dvs. dacă acesta este plasat în mod obișnuit în feed-urile lor.

În contextul social media, conștientizarea mărcii poate avea două semnificații:

  • În primul rând, există conceptul clasic de cunoaștere a faptului că marca dvs. există. După cum s-a spus anterior, mai multe postări echivalează adesea cu impresii mai mari. Impresii mai mari echivalează cu mai multă conștientizare.

  • În al doilea rând, actualizările zilnice pot crește gradul de conștientizare a cine sunteți ca afacere și ce faceți. Puteți prezenta clienților compania dvs. într-un mod transparent, din culise, folosind povești, filmulețe și postări de feed-uri direcționate. Într-o lume în care 90% dintre cumpărători spun că autenticitatea este importantă atunci când decid ce afaceri să susțină, asta înseamnă foarte mult.

Ratele de conversie se vor îmbunătăți

În timp ce tot mai multe persoane se conectează la colecția dvs. de postări în expansiune, unele vor testa produsul sau serviciul dvs. Potrivit unui sondaj Instagram, 83% dintre persoane au descoperit articole sau servicii noi pe platformă.

Atunci când vedeți fiecare rețea social media ca pe un canal de vânzări independent, puteți vedea cât de important este să publicați în mod regulat.

Nu v-ați deschide afacerea de vânzare cu amănuntul 3 zile pe săptămână, așa că de ce să publicați de 3 ori pe săptămână?

Publicarea frecventă asigură faptul că potențialii clienți primesc cele mai actualizate informații posibile. De asemenea, îi asigură pe cumpărătorii aflați la distanță că organizația dvs. este activă online, ceea ce implică faptul că veți fi disponibil în cazul în care apar probleme după cumpărare.

Aceste elemente, evidențiate prin actualizări zilnice, pot convinge mai mulți consumatori să facă clic pe „Cumpără acum”.

mvFkFppTS5+fi5c9t0A8ICAhogD8N6rW96kGeGAAAAABJRU5ErkJggg== Puteți să vă creați o narațiune (și să încercați alte metode creative)

Să recunoaștem: atenția noastră este limitată. Așadar, indiferent dacă creați o poveste în jurul lansării unui produs sau a deschiderii unei noi locații, publicarea în fiecare zi menține povestea bucată cu bucată proaspătă în feed-urile și amintirile urmăritorilor dvs.

Alte șanse creative apar ca urmare a publicării zilnice. Puteți anticipa treptat o lansare iminentă, puteți organiza o preluare a unui cont pentru a colecta materiale generate de utilizatori, puteți organiza un concurs de cadouri care salută (și chiar cere) implicarea utilizatorilor sau puteți crea o serie săptămânală care îi face pe utilizatori să revină pentru mai mult.

Iar dacă planul de astăzi nu a oferit rezultatele dorite, există întotdeauna postarea de mâine.

lC8cDHoiikkJCSkvXwDgUDhOK7iHKwAAAAASUVORK5CYII= Puteți interacționa mai mult cu urmăritorii dvs.

O postare pe Facebook sau Instagram este mai mult decât o simplă notificare unilaterală; este o oportunitate de a comunica cu clienții dvs. Și cu cât publicați mai frecvent, cu atât mai multe șanse aveți să primiți un angajament semnificativ atât din partea urmăritorilor, cât și a trecătorilor interesați.

În concluzie, nu faceți greșeala de a striga la mulțime de la fereastră înainte de a închide imediat jaluzelele. În schimb, folosiți zona de comentarii a postărilor dvs. zilnice pentru:

  • Implicarea în discuții
  • Răspuns oferit la întrebări
  • Vânzări în plus și vânzări încrucișate
  • Rezolvarea reclamațiilor clienților
  • Afișarea personalității brandului dvs.

În cele din urmă, aici intervine aspectul „social” al social media. Puteți să rămâneți activ și să stabiliți o comunitate răspunzând la fiecare remarcă, fie că este vorba de un sfat sau un truc, o glumă amuzantă sau chiar și pur și simplu un emoji ” Ridicând mâinile”.

kLZloTkw8nWhAAAAAASUVORK5CYII= Veți fi mai bine poziționat în rezultatele căutărilor

Postarea zilnică vă poate ajuta să apăreți în feed-ul cuiva pe moment, dar vă poate crește și șansele de a fi găsit cu ajutorul a două motoare de căutare distincte:

  • Deoarece motoarele de căutare cum ar fi Google, Bing parcurg și indexează site-urile sociale precum Facebook, respectarea celor mai bune practici SEO la fiecare postare zilnică poate ajuta conținutul dvs. să se claseze mai bine în rezultatele de căutare, deschizând un nou canal de intrare.
  • Capacitatea de căutare încorporată pe fiecare rețea de socializare, atunci când includeți un hashtag, o etichetă de locație sau un cuvânt cheie în copia postării dvs., crește șansele ca aceasta să apară în rezultatele căutării în aplicație.

Satisfaceți dorințele oamenilor

Utilizatorii nu vă urmăresc contul pentru a vă crește analizele. Ei vă urmăresc pentru că le plac lucrurile pe care le faceți. Așa că oferă-le ceea ce au venit să caute!

Publicarea de materiale educaționale sau captivante în fiecare zi face ca publicul tău să revină. Luați în considerare acest lucru: 70% dintre utilizatorii Facebook deschid aplicația cel puțin o dată pe parcursul a 24 de ore. Managerul dvs. de social media ar trebui să facă același lucru.

Atunci când nu mai publicați în mod regulat, urmăritorii dvs. devotați vă văd din ce în ce mai puțin, ceea ce face mai simplu pentru ei să vă uite sau să vă dea unfollow în întregime.

Mențineți postările zilnice - fără stresul zilnic

Dacă sunteți un antreprenor sau un proprietar de afacere, probabil că sunteți conștient de beneficiile actualizărilor zilnice de social media. Știți deja că social media poate fi una dintre cele mai ușoare metode de a dezvolta o afacere.

Cu toate acestea, este mai ușor de spus decât de făcut să postezi în fiecare zi. Atunci când aveți o mie de lucruri pe cap, este posibil ca grila Instagram și feed-ul Twitter să nu fie o prioritate, chiar dacă știți că ar trebui să fie.

Aici este locul în care o companie de social media marketing ar putea fi utilă. La JustWeb, oferim opțiuni private, pe bază de invitație, care elimină necesitatea actualizărilor sociale zilnice. Scriem și încărcăm materiale pentru dvs. 365 de zile pe an.

Sunteți gata să profitați de o strategie de social media cu servicii complete? În acest caz, completați imediat formularul de contact, spuneți-ne despre brandul dvs. și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

Logo - JustWeb

Sunteți interesați de crearea unui website? Aveți nevoie de marketing digital sau servicii SEO pentru site-ul dumneavoastră? JustWeb este alegerea potrivită pentru nevoile dvs.

Contactați-ne astăzi pentru a afla mai multe!

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes