Deși există o mulțime de sfaturi SEO disponibile online, unele dintre ele pot fi ușor înșelătoare. Unii specialiști în marketing susțin că SEO este învechit și că nu mai ai nevoie de el.
În timp ce algoritmul Google evoluează, noi încurajăm în continuare utilizarea strategiilor SEO pentru a vă ajuta site-ul să se claseze mai bine. Suntem aici pentru a risipi orice falsuri pe care le-ați auzit și pentru a vă oferi 7 realități dure despre SEO care vă vor ajuta să îmbunătățiți cât de bine se clasează site-ul dvs.
Cele mai multe metode SEO recomandate în general vă vor ajuta la îmbunătățirea clasamentului site-ului dvs. web. Din păcate, acestea cer mult efort și atenție pentru a obține rezultate.
Ca urmare, unii proprietari de afaceri caută scurtături și tehnici mai rapide pentru a-și îmbunătăți ratingul SERP. Black hat SEO se referă la strategiile și acțiunile care încalcă liniile directoare pentru dezvoltatori și termenii de serviciu ai Google.
S-ar putea să dați peste cineva online care pretinde că vă vinde un număr mare de linkuri sau că vă oferă peste noapte un număr semnificativ de urmăritori în rețelele sociale. Cu toate acestea, majoritatea acestor oferte sunt escrocherii de marketing digital pe care ar trebui să le refuzați.
Google ar putea să vă sancționeze dacă folosiți practici black hat. Site-ul dvs. va fi interzis, iar traficul organic va scădea. Dacă încercați să folosiți tehnici care încalcă termenii de serviciu pe social media, profilul dvs. va fi cel mai probabil interzis. În consecință, vă recomandăm să faceți totul ca la carte, chiar dacă durează mai mult timp pentru a obține rezultate.
A avea un site web care nu funcționează nu vă ajută. Site-ul dvs. ar trebui să fie simplu de utilizat, ușor de navigat și plăcut de utilizat. Simpla umplere a site-ului dvs. cu cuvinte cheie va avea ca rezultat un SEO teribil.
Deoarece Google acordă o mare atenție experienței totale a utilizatorului, este posibil să doriți să angajați servicii de web design profesionist care să vă îmbunătățească site-ul.
Atunci când vă construiți site-ul, țineți cont de vizitatorii mobili. Smartphone-urile reprezintă marea majoritate a vizitelor pe site.
Prin urmare, una dintre adevărurile dure despre SEO este că nu mai trebuie să acordați prioritate utilizatorilor de desktop. Aceștia reprezintă un număr din ce în ce mai mic de vizitatori web, prin urmare, ar trebui să vă concentrați optimizarea pentru mobil.
Cuvintele dvs. cheie trebuie să fie relevante pentru căutările utilizatorilor. Adevărul este că astfel de căutări au devenit mult mai sofisticate decât în trecut. Utilizatorii din zilele noastre efectuează rareori căutări cu un singur cuvânt, prin urmare cuvintele dvs. cheie trebuie să reflecte acest lucru.
Cuvintele-cheie long-tail sunt fraze specializate de patru sau mai multe cuvinte care se potrivesc îndeaproape cu ceea ce caută vizitatorii.
Ar fi benefic dacă ați fi conștient de faptul că anumite cuvinte cheie au adesea un volum mai mic de vizitatori. Cu toate acestea, vă puteți aștepta la rate de conversie mai bune, ceea ce le face incredibil de eficiente pentru crearea de lead-uri.
Acest tip de trafic este frecvent generat de vizitatori care sunt pe cale să facă o achiziție. Pentru cele mai bune rezultate, potriviți cuvintele cheie cu coadă lungă cu sintaxa pe care consumatorii dvs. sunt susceptibili să o folosească. Folosiți un stil de propoziție uzual, asemănător limbajului vorbit.
Toată lumea este conștientă de faptul că unul dintre cele mai eficiente tipuri de publicitate a evoluat în marketingul de conținut. Din păcate, mulți oameni nu sunt conștienți de realitățile dure ale SEO, cum ar fi faptul că nu toate materialele sunt benefice pentru expunere.
Deși materialele de actualitate ar putea genera multă atenție, acestea nu oferă valoare pe termen lung. De exemplu, cât de frecvent credeți că cititorii se întorc și citesc știrile zilnice de acum trei ani?
În schimb, vă recomandăm să vă concentrați asupra conținutului veșnic verde. Această formă de material va dura mult mai mult și va continua să vă aducă valoare dumneavoastră și utilizatorilor dumneavoastră de-a lungul timpului. Puteți face articolele existente mai eficiente prin actualizarea lor cu materiale noi în mod regulat.
Auzim frecvent că firmele ar trebui să facă studii de piață cu privire la cererile clienților lor. Cu toate acestea, este puțin probabil ca aceiași consumatori să vă ofere o explicație clară a ceea ce caută.
Vă recomandăm să căutați tendințe în comportamentul actual al consumatorilor și să faceți un studiu cuprinzător pentru a estima cererile lor viitoare.
Dacă simțiți că sunteți depășit de situație, contactați-ne pentru asistență în ceea ce privește marketingul și cercetarea comportamentului consumatorilor. SEO se bazează pe atragerea publicului țintă, iar cercetarea de marketing vă poate oferi informații semnificative despre clienții dumneavoastră.
Multe afaceri sunt atât de concentrate pe stabilirea unei prezențe web la nivel mondial încât își neglijează piața locală. Chiar și organizațiile care desfășoară afaceri la nivel internațional au un număr mare de persoane care provin din regiunea lor locală.
Acest lucru este frecvent legat de preferințele de cumpărare ale clienților și de comoditate. Pe de altă parte, unele afaceri se bazează pe servicii în persoană și trebuie să apeleze la mediul înconjurător imediat.
Dacă aveți nevoie de asistență pentru a vă crește expunerea pe piața locală, apelați la specialiștii locali SEO JustWeb care pot aduce mai multă atenție afacerii dumneavoastră, indiferent de locul în care este localizată.
Am discutat deja despre problemele pe care le implică scurtăturile SEO. Când vine vorba de crearea de backlink-uri, situația nu este diferită. Dacă nu sunteți familiarizat cu limbajul SEO, backlink-urile sunt link-uri de intrare pe site-ul dvs. de pe alte site-uri web. Totul se rezumă la faptul că alte site-uri web trimit vizitatori către conținutul dvs.
Crearea de backlink-uri pe site-uri web respectabile necesită mult timp și este una dintre realitățile neplăcute ale SEO, adesea ignorate. Google nu vede cu ochi buni schemele de linkuri, așa că va trebui să o faceți în mod tradițional.
Contactarea proprietarilor de site-uri și oferirea de a scrie un articol ca invitat este cea mai eficientă tehnică pentru a stabili backlink-uri pe alte site-uri web. Ar trebui să vă suflecați mânecile și să vă apucați de treabă.
În cele din urmă, iată 7 adevăruri dure privind SEO.
Am discutat deja despre problemele pe care le implică scurtăturile SEO. Când vine vorba de crearea de backlink-uri, situația nu este diferită. Dacă nu sunteți familiarizat cu limbajul SEO, backlink-urile sunt link-uri de intrare pe site-ul dvs. de pe alte site-uri web. Totul se rezumă la faptul că alte site-uri web trimit vizitatori către conținutul dvs.
Crearea de backlink-uri pe site-uri web respectabile necesită mult timp și este una dintre realitățile neplăcute ale SEO, adesea ignorate. Google nu vede cu ochi buni schemele de linkuri, așa că va trebui să o faceți în mod tradițional.
Contactarea proprietarilor de site-uri și oferirea de a scrie un articol ca invitat este cea mai eficientă tehnică pentru a stabili backlink-uri pe alte site-uri web. Ar trebui să vă suflecați mânecile și să vă apucați de treabă.
Aceste 7 realitati dure despre seo, 7 reguli SEO pe care nu le stiai, 7 regulamente SEO mai puțin cunoscute. 7 aspecte legate de Search Engine Optimization , 7 insight-uri esentiale, Cele mai mari 7 lecții SEO, 70% din cautarile de pe Google se efectueaza de pe un dispozitiv mobil. 7 informații SEO Analiștii de căutare au nevoie pentru a avea succes. 7 Sfaturi SEO pentru a gestiona clasamentul site-ului dvs. 7 tendințe SEO pe care ar trebui să le încerci în 2022
7 reguli Google SEO pe care fiecare marketer ar trebui să le cunoască
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |