Ce rol joacă blogurile în SEO și branding?
„Cât de esențiale sunt blogurile pentru SEO (Search Engine Optimization)?” este un subiect pe care îl văd frecvent pus online.
Și pe bună dreptate.
Blogurile necesită o cantitate semnificativă de muncă pentru a fi gestionate și poate fi dificil să veniți cu un flux constant de idei solide de conținut pe care să le publicați și care să ofere rezultate excelente pentru organizația dvs. Dar, în centrul acestui subiect, fiecare marketer de conținut B2B și B2C vrea să știe ce influență poate avea un blog asupra eforturilor lor de optimizare pentru motoarele de căutare.
Poate un blog să vă stimuleze de fapt clasamentul cuvintelor cheie sau traficul către alte pagini de pe site-ul dvs. web? Este acesta pur și simplu un mit?
În acest articol, voi explica de ce blogurile sunt vitale pentru SEO și cum pot ajuta blogurile să vă sporească eforturile de marketing online. Până la finalul acestui articol, veți înțelege de ce blogurile sunt importante pentru SEO și de ce orice proprietar de afacere sau marketer serios ar trebui să prioritizeze dezvoltarea de conținut.
Cât de importante sunt blogurile pentru SEO?
Blogurile sunt esențiale pentru a crește traficul pe site-ul web și clasamentul cuvintelor cheie. Cu cât scrieți mai multe articole de blog și le optimizați pentru SEO, cu atât mai sus se vor clasa paginile dvs. web în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare. Un blog este vital pentru SEO, deoarece permite mai multor oameni să vă găsească compania prin intermediul căutării organice.
Dar acesta este doar vârful icebergului atunci când vine vorba de urmărirea legăturilor dintre SEO și blogging.
Următoarele sunt principalele avantaje ale încorporării SEO și a unui blog în site-ul dvs. web.

Blogurile stimulează volumul SEO organic.
Prima noțiune pe care ar trebui să o înțelegeți cu privire la cât de cruciale sunt blogurile pentru SEO este conceptul de creștere a volumului de căutare organică a site-ului dvs.
Traficul de căutare organică Google este un trafic gratuit. Atunci când un utilizator introduce o interogare sau o frază într-un motor de căutare, o listă de site-uri web se afișează pentru ca utilizatorul să poată alege.
Și cu fiecare nouă postare pe blog, generați o nouă oportunitate pentru ca site-ul dvs. să se claseze în căutarea Google.
În plus, conform HubSpot, „1 din 10 articole de blog sunt și compuse”, ceea ce înseamnă că traficul de căutare organică gratuită crește progresiv în timp și îmbunătățește producția de lead-uri. Așadar, fiecare nouă postare pe blog este vitală pentru SEO, deoarece ar putea crește numărul de vizite pe site-ul dvs.
Blogurile generează conținut nou care este recompensat.
Al doilea motiv pentru care blogurile sunt importante pentru SEO este că mențin informațiile proaspete.
Site-urile care sunt actualizate des sunt preferate de motoarele de căutare precum Google, Bing și Yahoo. Și cu cât publicați mai mult conținut pe blogul dvs., cu atât mai des aceste motoare de căutare îl vor parcurge.
Conținutul proaspăt indică, de asemenea, motoarelor de căutare că un blog este actual și nu depășit. Google, de exemplu, are ca prioritate oferirea către clienți a celor mai bune și mai actuale rezultate de căutare pentru interogarea unui utilizator.
Iar dacă un site web are doar pagini învechite pentru utilizatorii săi, acesta nu se va clasa la fel de sus pentru cuvintele de căutare vizate. Prospețimea materialului este considerată a fi un factor cheie de clasificare pentru diferite categorii de conținut.
O ilustrare excelentă a acestui lucru este în timpul campionatului mondial de fotbal. Cu excepția cazului în care materialul este actualizat, articolele de blog care au fost publicate și optimizate SEO în anul precedent sunt frecvent excluse din primele poziții în Google pentru anul în curs (adică noutățile).
Acest lucru se datorează faptului că Google urmărește să le ofere consumatorilor săi cele mai actualizate și cele mai bune rezultate posibile. Această dorință nu este satisfăcută de un articol depășit de anul trecut.
Prin urmare, un blog este vital pentru SEO, deoarece permite companiei dvs. să publice în mod regulat articole noi și proaspete pe site-ul dvs.
Și, după cum bine știți, cu cât publicați mai mult conținut nou pe un blog, cu atât mai multe pagini veți avea pentru ca motoarele de căutare să le indexeze, ceea ce înseamnă mai multe șanse ca utilizatorii să vă viziteze site-ul.
Blogurile oferă oportunități nesfârșite de cuvinte cheie SEO
Al treilea motiv pentru care blogurile sunt cruciale pentru SEO este că vă oferă o sursă nelimitată de cuvinte cheie pe care să le vizați pentru afacerea dvs.
Fiecare articol de blog pe care îl scrieți ar putea conține un nou set de cuvinte cheie SEO bune care vor conduce mai mulți vizitatori pe site-ul dvs. Iar concentrarea pe cuvinte cheie cu coadă lungă, cu patru sau mai multe cuvinte, ar putea face mai simplă vânzarea articolelor și serviciilor dvs.
Potrivit Econsultancy, „o cantitate minoră de trafic provine din fraze de 1-3 cuvinte, în timp ce marea majoritate a traficului (aproximativ 70%) provine din coada lungă”. În plus, probabilitatea de conversie a acestor cuvinte cheie de căutare mai lungi crește pe măsură ce consumatori mai bine direcționați vă vizitează site-ul.
Puteți crește semnificativ clasamentul site-ului dvs. prin efectuarea unei cercetări a cuvintelor cheie și crearea unei liste cu cele mai bune cuvinte cheie și fraze pe care piața dvs. țintă este cel mai probabil să le folosească, iar apoi plasarea cu atenție a acestor cuvinte cheie în articolele de pe blogul dvs. pentru a optimiza valoarea SEO.
Blogurile sunt esențiale pentru crearea de linkuri interne SEO.
Linkurile din cadrul unui site web dezvăluie legăturile dintre materiale, de asemenea, legăturile interne transmit valoare SEO și relevanță între site-uri.
O strategie inteligentă de creare a legăturilor interne este bine cunoscută în domeniul SEO pentru creșterea clasamentului în motoarele de căutare pentru cuvintele cheie vizate. Kyle Roof, un om de știință SEO, a descoperit prin testare că „2-3 link-uri interne sunt egale cu un link exterior de aceeași valoare”.
Luați în considerare următoarele sugestii de la Search Engine Land:
- Cu cât o pagină obține mai multe linkuri, cu atât este mai valoroasă pentru Google. Legăturile interne, ca și cele externe, demonstrează relevanța unei pagini în raport cu alte site-uri de pe web.
- Legăturile sunt atât de eficiente încât pot oferi (fără să vrea) un impuls fără precedent site-urilor cu o valoare relativ scăzută care primesc o cantitate semnificativă de linkuri interne, cum ar fi paginile de pornire, despre și de contact.
- Legăturile din materiale noi transmit o nouă valoare și pot semnala astfel un nou conținut pentru Google, ajutând la parcurgerea noilor pagini.
Backlink-urile de la bloguri sporesc autoritatea site-ului
Algoritmul Google are peste 200 de variabile de clasificare, iar mulți SEO sunt de părere că numărul de backlink-uri de înaltă calitate care indică spre site-ul dvs. este unul dintre cele mai ponderate aspecte.
În 1996, Google a lansat actualizarea algoritmului PageRank, care a schimbat regulile jocului, care a declarat fără echivoc că numărul și calitatea link-urilor către o pagină ar fi un indicator cheie al calității unei pagini web. Prin urmare, blogging-ul vă permite să creșteți autoritatea site-ului dvs. prin crearea mai multor backlink-uri către acesta.
În plus, atunci când sunteți legat de alte site-uri web conexe, ați putea câștiga trafic suplimentar pe care nu l-ați fi avut altfel. Este posibil ca oamenii să vă viziteze pagina dacă citesc informații pe un alt site web și dau peste un link către unul dintre articolele de pe blogul dvs.
Rețineți că obținerea de backlink-uri solide necesită timp, acesta fiind unul dintre motivele pentru care SEO durează atât de mult timp pentru a vedea avantajele complete. Motoarele de căutare precum Google trebuie să parcurgă acele backlink-uri, să le atribuie o valoare și să atribuie acel scor site-ului dvs.
Blogurile cresc rangul de popularitate.
Tocmai ați aflat de ce blogurile sunt vitale pentru SEO, deoarece există o legătură semnificativă între numărul de site-uri web care indică spre o bucată de conținut și poziția sa relativă în rezultatele motorului de căutare pentru cuvintele cheie vizate.
Și, mult prea frecvent, o strategie SEO excelentă se reduce la o luptă pentru popularitate.
„Cum influențează social media SEO?” este o întrebare populară în acest domeniu.
HootSuite a realizat un studiu pentru a afla, iar compania a observat „o asociere favorabilă între cantitatea de interacțiuni sociale și schimbarea rangului”.
Motoarele de căutare precum Google, Bing și Yahoo pot îmbunătăți rangul conținutului blogului tău dacă observă că intrările tale sunt partajate frecvent și că utilizatorii dau click frecvent pe ele. Așadar, menținerea unui blog actualizat vă va oferi o șansă mai bună de a profita de această recompensă.
HootSuite a concluzionat, de asemenea, că „ar putea fi nevoie de un singur backlink nou pentru a îmbunătăți în mod semnificativ rangul de căutare al unui URL (în funcție de cât de competitiv este cuvântul cheie și de cât de autoritar este site-ul care se leagă de-al tău).
Dacă impresionați persoana potrivită suficient de mult încât să vă partajeze conținutul pe site-ul său, veți vedea o creștere a rangului de căutare și a vizibilității în căutare.”
Imaginile SEO cresc traficul pe bloguri.
Optimizarea imaginilor este o strategie SEO pentru bloguri care uneori nu este luată în considerare, în ciuda faptului că are un potențial ridicat de a spori expunerea site-ului dvs. în motoarele de căutare.
Potrivit Jumpshot, imaginile de pe Google reprezintă 22,6 la sută din toate căutările pe Internet. În plus, 63 la sută dintre persoanele care fac click pe o imagine în timpul unei căutări vizitează site-ul web.
Mai mult, Jeff Bullas susține că „articolele cu fotografii primesc cu 94% mai multe vizualizări generale decât cele fără imagini”.
Aceste cercetări demonstrează că includerea mai multor fotografii în materialele de pe blogul dvs. vă va ajuta eforturile de SEO, asigurând că site-ul dvs. apare în mai multe căutări, ceea ce va conduce la un trafic mai mare către afacerea dvs.
Blogurile construiesc credibilitate.
Ultimul motiv pentru care blogging-ul este crucial pentru SEO se extinde dincolo de avantajele evidente ale optimizării pentru motoarele de căutare.
Atunci când publicați conținut care răspunde la întrebările vizitatorilor dvs. și vă exprimă opinia profesională cu privire la subiecte cheie din industrie, compania dvs. câștigă o mai mare autenticitate și încredere în fața potențialilor clienți și a motoarelor de căutare.
Atunci când utilizați un blog pentru a vă crea o reputație pozitivă și pentru a vă stabili o voce autoritară, veți atrage automat mai mult trafic pe internet și mai mulți vizitatori care revin. În consecință, veți demonstra Google că vizitatorii sunt atrași de site-ul dvs. web, ceea ce crește autoritatea mărcii dvs. în algoritm.
Potrivit Moz, brandul unei companii nu este un criteriu direct de clasificare; cu toate acestea, un brand pozitiv poate avea o influență benefică asupra SEO în orice domeniu. Atunci când un căutător recunoaște un nume de marcă pe o pagină de rezultate de căutare, rata de clicuri pentru acel URL se îmbunătățește frecvent.
Și, „dacă o mulțime de oameni efectuează o căutare și dau clic pe site-ul dvs. pe poziția patru sau cinci, mai degrabă decât pe poziția unu, doi sau trei, puteți paria că veți urca foarte, foarte rapid în acele poziții”.
Rezumat de ce sunt importante blogurile pentru SEO
Sper că v-a plăcut postarea mea care răspunde la subiectul despre cât de esențiale sunt blogurile pentru SEO.
După cum ați constatat, blogurile sunt vitale pentru SEO din mai multe motive. În mod evident, o creștere a numărului de vizitatori va avea cel mai mare beneficiu evident, dar blogurile facilitează, de asemenea, eforturile generale de optimizare a motoarelor de căutare.
Cu cât aveți mai multe posibilități de a avea materiale de înaltă calitate indexate în Google, Bing și Yahoo, cu atât mai multe șanse ca site-ul dvs. să fie găsit. Și, pe termen lung, un blog este una dintre cele mai simple metode de a realiza acest lucru.
