fbpx
Azi: 15 august, 2022 / 1:33 am

10 tendințe de dezvoltare eCommerce pentru 2022

Activitățile online au crescut semnificativ ca urmare a răspândirii globale a internetului. Creșterea vânzărilor online din ultimii ani a determinat și numeroase alte companii să intre pe internet.

Dacă doriți să construiți un site de eCommerce, ar trebui să includeți cele mai recente tendințe și caracteristici ale pieței.

Așa că haideți să intrăm direct în cele mai noi tendințe de dezvoltare eCommerce.

Piața globală de eCommerce a crescut semnificativ în ultimii ani. De fapt, vânzările globale de eCommerce cu amănuntul au ajuns la 4,28 trilioane de dolari în 2021 și se așteaptă să ajungă la 5,4 trilioane de dolari în 2022. Această statistică demonstrează creșterea pieței globale de eCommerce. Mulți comercianți își deschid magazine electronice ca urmare a creșterii exponențiale a sectorului.

Deoarece cumpărarea a aproape orice online a devenit noua normalitate pentru consumatori, comerțului electronic a devenit o sursă semnificativă de venituri pentru companii. În consecință, cererea mondială de servicii de dezvoltare eCommerce este la un nivel record.

eCommerce câștigă popularitate datorită numeroaselor avantaje pe care le oferă pentru companii, printre care:

  • Permite extinderea unei firme cu un buget limitat.
  • Cu ajutorul comerțului electronic, vă puteți extinde afacerea la nivel internațional.
  • Diverse soluții de marketing sunt disponibile prin intermediul eCommerce.
  • Veți putea să vă oferiți serviciile clienților dvs. non-stop.
  • Clienții beneficiază de o experiență de cumpărare mai convenabilă și mai adaptată.
  • Pe baza contribuției clienților, ajută la îmbunătățirea afacerii.
  • Oferă un mediu tranzacțional ușor de utilizat.

Tendințe de top în dezvoltare eCommerce pentru 2022

ZnZ9ybkq3aqpD1L+8EAWlltNXfAAAAAElFTkSuQmCC Comerț vocal

Comerțul vocal progresează la nivel global datorită popularității în creștere a difuzoarelor inteligente. Difuzoarele inteligente vor fi în curând biletul dvs. de acces la cumpărăturile pe internet, conform acestei noi tendințe din 2022.

Așadar, dacă vă decideți să lansați un magazin online, gândiți-vă să includeți comerțul vocal în strategia dvs. de dezvoltare a unui site de eCommerce pentru a maximiza randamentul investițiilor.

Iată câteva strategii pentru ca site-ul dvs. de eCommerce să fie pregătit pentru căutarea vocală:

  • Creați materiale optimizate pentru căutarea vocală.
  • Asigurați-vă că procesul de căutare vocală pentru achiziționarea produselor dvs. este simplu.
  • Asistenții Google și Amazon Alexa ar trebui să primească noi abilități.
  • Încorporați navigarea vocală pe site-ul sau aplicația dvs. web.

Comerț social

O tendință semnificativă în eCommerce pe care nu trebuie să o ignorați!

Cumpărătorii pot profita acum de cele mai bune chilipiruri datorită integrării activităților captivante pe platformele de social media. Oamenii pot lua cu ușurință cunoștință de produse și pot face clic pe link-urile corespunzătoare pentru a achiziționa produsele preferate datorită frecvenței crescute a reclamelor online pe platformele de socializare.

Una dintre cele mai populare tendințe de pe piața comerțului electronic care va avea un impact semnificativ asupra sectorului de dezvoltare eCommerce web va continua să fie comerțul social. Prin urmare, utilizarea social media este o mișcare înțeleaptă în crearea unor site-uri web de eCommerce de succes.

CksJUu5KtBlMahFCRHTGfIKoQB5PSiN+sSmevFbZlIzbuLm0fwDq6AGiumQw2QAAAABJRU5ErkJggg== AR/VR

Majoritatea oamenilor la nivel global sunt acum familiarizați cu tehnologia AR (Augmented Reality) și VR (Virtual Reality). Evoluția ambelor tehnologii a revoluționat multe industrii, iar tehnologia AR/VR este, de asemenea, un avantaj pentru industria eCommerce.

Oamenii menționează frecvent dificultatea de a vizualiza clar lucrurile ca fiind un dezavantaj al cumpărăturilor pe internet. Pentru a depăși aceste bariere în cumpărarea online, tehnologiile AR și VR acționează ca o punte de legătură.

Cu ajutorul tehnologiei de realitate augmentată (AR), consumatorii pot vedea produsele în lumea reală și pot determina dacă acestea corespund sau nu nevoilor lor. Realitatea virtuală (VR), pe de altă parte, leagă lumea fizică de cea digitală pentru a le permite utilizatorilor să interacționeze cu produsele în viața reală.

lOYHJMDwL8FVwSd2EAE8wAAAABJRU5ErkJggg== Vânzări pe toate canalele

dezvoltare eCommerce

În zilele noastre, consumatorii nu își limitează cumpărăturile la un singur canal, astfel că vânzarea pe toate canalele devine din ce în ce mai crucială pentru firmele online. În prezent, oamenii pot achiziționa bunuri de pe site-uri precum Amazon, eMag, Facebook și multe altele.

În sectorul eCommerce, alegerea vânzării pe mai multe canale a devenit astfel noul standard. Ar fi excelent dacă v-ați gândi să includeți această tendință importantă și în planul dumneavoastră de dezvoltare a ecommerce-ului.

Iată câteva sugestii pentru îmbunătățirea experienței pe toate canalele:

  • Optimizați site-ul pentru dispozitivele mobile și încercați să investiți într-un PWA (Progressive Web App), dacă aveți posibilitatea financiară.
  • Oferiți o experiență personalizată pentru clienți.
  • Asigurați-vă că potențialii clienți vă pot găsi cu ușurință.

Componenta vânzări pe toate canalele trebuie avută în vedere dacă vă gândiți să dezvoltați un site de eCommerce B2B.

AI pentru eCommerce

Recomandările inteligente de produse sunt o aplicație bine cunoscută a AI ( Inteligență Artificială) în sectorul eCommerce. În plus, dezvoltarea unor algoritmi mai puternici a accelerat ritmul acestei tehnologii în ultimii ani. Nu a fost doar o tendință majoră de dezvoltare a eCommerce-ului anul trecut; în anii următori, va deveni una dintre cele mai importante tendințe.

Experiența consumatorului poate fi îmbunătățită și recomandările de produse sunt făcute de către site-urile de eCommerce cu ajutorul acestei tehnologii. Pentru a determina momentul, prețul și locația optime pentru a-și lista produsele, AI va ajuta companiile de comerț electronic să analizeze tendințele, canalele de vânzări și comportamentul consumatorilor. Prin urmare, aceasta va spori activitățile de marketing și de vânzări ale companiilor.

wBJtZMWVMkKswAAAABJRU5ErkJggg== Optimizarea cumpărăturilor pe mobil

Odată cu creșterea încrederii în cumpărăturile online, clienții se simt acum confortabil să facă cumpărături online prin intermediul dispozitivelor mobile. În ultima vreme, s-a înregistrat o creștere semnificativă a numărului de utilizatori de device-uri mobile, creând o lume în care predomină dispozitivele mobile.

În prezent, când vine vorba de construirea unui site de eCommerce, nicio afacere nu poate face abstracție de optimizarea pentru dispozitive mobile.

Realizarea de site-uri web care sunt mobile-friendly a devenit recent una dintre cele mai fierbinți tendințe, iar această tendință va continua și în 2022. Pentru a rămâne competitivi și a genera venituri considerabile, acum este crucial să construiți un site web de eCommerce care să ofere o experiență de utilizare satisfăcătoare pe desktopuri și dispozitive mobile.

tQFPvXji1LQAAAABJRU5ErkJggg== PWA

Implementarea PWA-urilor sau Progressive Web Apps este una dintre cele mai adoptate evoluții în sectorul comerțului electronic. Afacerile online caută în mod constant metode de creștere a vânzărilor și de îmbunătățire a experienței de cumpărare pentru clienți. Cea mai bună metodă pentru a atinge ambele obiective este utilizarea unei aplicații web progresive.

Un PWA este o pagină web care imită o aplicație mobilă în ceea ce privește aspectul. Companiile de comerț electronic pot utiliza PWA-uri pentru a oferi o experiență mobilă mai bună în loc să creeze și să lanseze aplicații mobile costisitoare. Investiția în serviciul de dezvoltare PWA ar putea avea diverse avantaje pentru afacerile dvs. dacă vă gândiți să folosiți în schimb serviciile de dezvoltare Magento sau GoMag.

Chatbot

O comunicare simplificată între utilizatori și aplicație este necesară în tendința actuală de a dezvolta chatbots pentru aplicații web și mobile. Îmbunătățirea implicării clienților și a eficienței operaționale necesită un serviciu excelent pentru clienți. Iar cea mai bună opțiune pentru aceasta sunt chatbots care utilizează tehnologia AI.

Chatbots ajută la oferirea unei experiențe de cumpărare online personalizate pentru utilizatori. Aceștia sunt disponibili 24 de ore din 24 pentru a rezolva orice problemă care apare la achizițiile online.

AWkJkfbn5hqGAAAAAElFTkSuQmCC Gamificarea în eCommerce

dezvoltare eCommerce

Experiența clienților poate fi îmbunătățită prin gamificare. Pe lângă creșterea vânzărilor, a expunerii mărcii și a loialității consumatorilor, acestea fac cumpărăturile mai plăcute. Reducerile, eVoucher-urile, punctele de recompensă și alte stimulente sună mult prea atrăgător pentru cumpărătorul online.

Aceste componente de gamificare îi motivează pe utilizatori să petreacă mai mult timp în aplicația dvs. de comerț electronic. Ele profită de înclinația înnăscută a oamenilor pentru educație, competiție, succes, prestigiu și socializare și încadrează aceste trăsături sub forma unor jocuri.

USP-ul (unique selling point) aplicației în acest moment este tendința de gamificare. Așadar, o campanie inventivă de gamificare poate fi, de asemenea, o tactică de marketing minunată.

Portofelul electronic

Portofelul electronic devine mai mult decât un moft, este o cerință. O formă de card electronic conectat la aplicație, numit eWallet, permite utilizatorilor să trimită și să primească bani. Pentru tranzacțiile efectuate prin intermediul aplicației dvs. de eCommerce, portofelul electronic trebuie să fie inclus.

Nu numai că este adecvat pentru a fi utilizat atunci când se fac cumpărături, dar simplifică și returnarea articolelor, schimbul de articole, răscumpărarea punctelor de recompensă și utilizarea altor tipuri de credit.

Cum vă putem ajuta?

Sectorul eCommerce va continua să crească și să prospere și în 2022, în ciuda faptului că tendințele sunt mereu în schimbare. Puteți folosi aceste tendințe în avantajul dvs. în calitate de proprietari ai unei companii de eCommerce și în avantajul clienților dvs.

Puteți pune o bază solidă pentru afacerea dvs. cu ajutorul unei infrastructuri de eCommerce eficiente și bine definite. Puteți adăuga mai multe tendințe funcționale prin utilizarea serviciilor de dezvoltare eCommerce.

Furnizorul modern de soluții de eCommerce de pe piață este JustWeb. Puteți utiliza serviciile noastre de comerț electronic pentru a vă potrivi în mod eficient cu preferințele în schimbare ale consumatorilor.

T467XTKvr9Z1Ti9a12nPz8XnuwuReQf1hvBYMY1rXOMqQP8BmTF960WkmvUAAAAASUVORK5CYII= Concluzie

Pentru ca site-ul dvs. să fie actualizat corespunzător, ar trebui să vă străduiți întotdeauna să adoptați cele mai recente tendințe în materie de dezvoltare eCommerce. Pentru a crea un site web puternic, cu funcționalități bune, puteți urma principalele tendințe de dezvoltare eCommerce enumerate mai sus pentru 2022.

Pe măsură ce tot mai mulți clienți se simt confortabil să plaseze comenzi online, cumpărăturile pe internet se extind spre noi culmi. Pentru a crea un magazin online de ultimă generație pentru compania dvs. și pentru a începe să vindeți online, puteți alege cea mai bună firmă de dezvoltare eCommerce. Prin decizia de a vinde online, vă trimiteți compania spre noi înălțimi și puteți profita de capacitatea site-urilor de comerț electronic de a vă crește vânzările cu amănuntul.

Logo - JustWeb

Sunteți interesați de crearea unui website? Aveți nevoie de marketing digital sau servicii SEO pentru site-ul dumneavoastră? JustWeb este alegerea potrivită pentru nevoile dvs.

Contactați-ne astăzi pentru a afla mai multe!

5.00 avg. rating (100% score) - 1 vote
    0Comments

    No Comment.