Un ghid complet al noului Google Business Profile pentru SEO local
Gestionați-vă Google Business Profile (fostul Google My Business) din Google Search și din aplicația Google Maps.
Google a schimbat numele platformei sale de listări locale, Google My Business (GMB), în Google Business Profile (GBP).
"În viitor, recomandăm ca micile întreprinderi să își gestioneze profilurile direct în Search sau Maps". "Pentru a păstra lucrurile simple, "Google My Business" va fi redenumit "Google Business Profile"", a scris Matt Madrigal, VP/GM Merchant Shopping, în anunțul oficial.
"Și, în 2022, vom retrage aplicația Google My Business, astfel încât mai mulți comercianți să poată beneficia de experiența îmbunătățită din Search și Maps", a adăugat el.
Anunțul de rebranding a inclus, de asemenea, câteva funcționalități noi.
Ce înseamnă acest lucru pentru milioanele de proprietari de companii, mărci și comercianți care folosesc GMB (acum GBP) ca o componentă a prezenței lor online locale?
Ce modificări au fost aduse profilului dvs. de afaceri Google?
Încă de acum câteva luni, ați avut opțiunea de a edita informațiile din profilul dvs. de afaceri din căutare, dar acum puteți, de asemenea, să finalizați verificarea sau să rezolvați alte probleme cu profilul dvs. de afaceri direct din căutare.
Nu trebuie decât să efectuați o căutare a afacerii dvs. pe Google sau în aplicația Google Maps pentru a găsi opțiunea de a vă verifica profilul afacerii sau de a rezolva alte probleme cu care aceasta s-ar putea confrunta, cum ar fi o suspendare.
Puteți modifica detaliile pe care oamenii le găsesc atunci când vă caută compania din Search sau din Maps, cum ar fi adresa și orele de funcționare, precum și să faceți postări și să răspundeți la recenziile clienților.
Toate companiile care își vor crea un Google Business Profile în următoarele luni vor putea finaliza configurarea lor pe Google Search și Maps. În plus, aveți posibilitatea de a verifica dacă cineva vă poate vizualiza profilul.
În continuare, să discutăm despre câteva avantaje ale utilizării Google Business Profile pentru SEO local, precum și câteva metode de actualizare a datelor dvs. pe Google Search și Maps.
Care sunt avantajele utilizării Google Business Profile pentru SEO local?
Revendicarea și optimizarea Google Business Profile este una dintre cele mai bune strategii de SEO local pe care orice afacere locală eligibilă o poate folosi pentru a se poziționa mai sus pe Google și a atrage clienți locali.
Cu toate acestea, revendicarea Google Business Profile este doar primul pas; trebuie să vă optimizați, să vă verificați și să vă actualizați în mod regulat profilul de afaceri cu informații noi.
Este esențial să vă mențineți Google Business Profile actualizat, conform Google:
- Este de 2,7 ori mai probabil să fie considerat mai respectabil.
- De 7 ori mai multe clicuri
- Are cu 70% mai multe șanse să atragă vizitatorii în locație.
- Are cu 50% mai multe șanse să ducă la o comandă.
De asemenea, multe companii nu sunt conștiente de faptul că Google și orice utilizator pot face modificări la profilul lor de afaceri, cum ar fi schimbarea adresei, a orelor de funcționare, încărcarea de fotografii, primirea de recenzii și multe altele.
Prin urmare, este esențial să vă verificați în mod regulat Google Business Profile pentru a vă asigura că nu au fost efectuate modificări incorecte în profilul dvs.
Urmați întotdeauna recomandările Google
Vă jucați pe terenul de joacă al Google dacă aveți un Google Business Profile.
Asta înseamnă că trebuie să respectați liniile directoare ale Google sau riscați să vi se suspende profilul de afaceri.
În cele din urmă, Google Business Profile servește ca profil al comunității, nu doar al dvs.
Google Business Profile pote fi editat de oricine online, iar Google încurajează conținutul generat de utilizatori, cum ar fi recenzii, întrebări și răspunsuri, actualizări, fotografii, videoclipuri și multe altele.
Este esențial să verificați legitimitatea oricărui conținut care poate fi adăugat la profilul dvs.
Gestionarea Google Business Profile
Companiile cu mai multe locații: își pot gestiona profilul prin intermediul "Profilurile companiilor tale"
Dacă firma dvs. are mai multe locații sau dacă lucrați pentru o agenție care gestionează mai multe locații ale clienților, cu Business Profile Manager aveți cea mai mare flexibilitate în gestionarea mai multor profiluri într-un singur tablou de bord.
Gestionați-vă Google Business Profile direct din Search sau din aplicația Google Maps.
Cel mai simplu mod de a vă gestiona Google Business Profile dacă sunteți o companie locală cu o singură locație este din Google Search, care cel mai probabil este deschis toată ziua pe computerul dvs.
În plus, se poate controla chiar din aplicația Google Maps. Având în vedere acest lucru, cum vă gestionați profilul din Search sau Maps?
Panoul dvs. de cunoștințe și un panou de editare a profilului de afaceri Google vor apărea atunci când introduceți numele companiei dvs. în bara de căutare în timp ce sunteți conectat cu adresa de e-mail Gmail pe care o utilizați pentru a vă gestiona profilul de afaceri Google:
Panoul dvs. de editare și Panoul de cunoștințe vor apărea dacă doar introduceți "my business" în căutarea Google (acest lucru nu funcționează pe Maps App):
Cum să vă îmbunătățiți Google Business Profile
Puteți edita o mulțime de informații chiar de pe pagina de rezultate a căutării Google!
Haideți să discutăm câteva dintre caracteristicile din Căutare și Hărți pe care le puteți edita.
În primul rând, prin selectarea link-ului "Edit Profile" din Search (Căutare), puteți face modificări la informațiile despre compania dvs. care sunt afișate în panoul de cunoștințe:
Program de lucru
Conform Barometrului Google pentru consumatori, 40% dintre cei care caută informații despre afacerile locale doresc să afle care sunt orele de funcționare ale unei afaceri.
Asta înseamnă că trebuie să vă mențineți orele la zi, mai ales în timpul sărbătorilor. Este extrem de simplu să vă modificați orele de funcționare prin intermediul Google Search.
Când selectați orele, veți primi informații mai detaliate pe care le puteți actualiza. Nu numai că vă puteți modifica orele de funcționare (care trebuie să fie atunci când angajații dvs. sunt prezenți), dar puteți, de asemenea,:
- Deschis în timpul orelor obișnuite de lucru.
- Nu există un orar principal de funcționare.
- Închidere temporară (Arată că afacerea dvs. va fi redeschisă în viitor).
- Închis pe termen nelimitat (Arată că afacerea dvs. nu mai există).
Puteți chiar să adăugați mai multe ore, dacă este necesar.
Aceasta este o caracteristică grozavă pe care să o aveți în funcție de tipul de afacere pe care o conduceți.
Produse
Adăugarea de produse în Google Business Profile este o modalitate excelentă de a arăta ceea ce aveți de vânzare dacă vindeți produse în magazinul sau afacerea dvs. (Nu uitați că afacerile numai online nu au voie să revendice Google Business Profile).
Listarea produselor este simplă! Pur și simplu faceți clic pe butonul (Adaugă un produs) și completați următoarele informații:
- Numele produsului.
- Categoria - Dacă nu aveți deja una, puteți crea una.
- Preț sau interval de prețuri. (opțional)
- Informații despre produs. (opțional)
- Fotografie.
- Adaugă un buton (opțional)
După ce ați introdus toate informațiile necesare, dați pur și simplu clic pe (Salvează) pentru ca produsul să apară în panoul de cunoștințe al profilului dvs. de Google Business Profile.
Servicii
Servicii funcționează în mod similar cu Produse, dar se adresează întreprinderilor din zona de servicii (SAB) (cum ar fi peisagiștii, instalatorii, meșterii handyman, constructorii de acoperișuri, lăcătușii etc.) sau întreprinderilor care oferă servicii clienților (cum ar fi avocații, contabilii, antrenorii personali etc.).
Este extrem de simplu să adăugați servicii.
Se va afișa categoria dvs. primară. Dacă nu vedeți niciun serviciu listat, puteți adăuga propriile servicii făcând clic pe linkul + Add custom service (Adăugați un serviciu personalizat).
Adaugă fotografii
Căutătorii locali se bucură să vadă fotografii. Potrivit Google, afacerile cu fotografii primesc cu 42% mai multe cereri de indicații.
Atunci când încărcați fotografii reale ale companiei dvs., cum ar fi clădirea, indicatoarele, produsele, serviciile, membrii echipei, activitățile la care participă compania dvs. (cum ar fi munca voluntară) și așa mai departe, vă personalizați brandul.
Acest tip de imagini îi ajută pe cei care fac căutări să devină mai implicați. De asemenea, puteți încărca fotografii direct din Google Search și Maps!
Încărcarea fotografiilor din Google Business Profile este extrem de simplă.
Faceți clic pe Add photos (Adăugare fotografii) și apoi fie trageți o fotografie din computer în secțiunea desemnată, fie faceți clic pe butonul albastru Choose photos to upload (Alegeți fotografii pentru a le încărca):
Publicitate
Atunci când dețineți o afacere, vă ocupați în mod constant de marketing și promovare!
Când faceți clic pe butonul Advertise (Promovare), vi se vor prezenta mai multe opțiuni de promovare a afacerii dvs. prin intermediul funcțiilor Google Business Profile.
Aici vă puteți prezenta și promova compania într-o varietate de moduri.
Atunci când selectați Performanță, puteți vedea cât este de "atrăgător" profilul dvs. de afaceri Google în rândul persoanelor care efectuează căutări - o imagine de ansamblu a performanței, câte apeluri ați primit, numărul de mesaje, rezervări, indicații și click-uri pe site-ul web.
Clienți
Citește recenzii. Mesajele și Q&A au rolul de a interacționa cu clienții dvs. în moduri care nu au fost niciodată mai ușoare.
Puteți vizualiza și răspunde la recenziile pe care le-ați primit de la clienți, puteți vizualiza și răspunde la mesaje (nu uitați să răspundeți în termen de 24 de ore! ) și chiar să răspundeți la întrebările pe care oamenii le-au pus în secțiunea Întrebări și răspunsuri.
Alte opțiuni de editare
Dacă acest lucru nu este suficient, există și mai multe opțiuni de editare disponibile.
Puteți edita și mai multe informații în caseta derulantă, cum ar fi adăugarea de fotografii exterioare, vizualizarea istoricului apelurilor și adăugarea rapidă și ușoară a unei postări de actualizare.
Nu uitați că ceea ce vedeți poate varia în funcție de categoria dvs. sau de funcțiile pe care le-ați "activat" în profilul dvs. de afaceri Google.
Informați-vă rapid clienții adăugând detalii la listarea dvs., promovându-vă afacerea cu ajutorul anunțurilor Google sau completând eventualele lipsuri din Google Business Profile.
Dacă nu aveți deja mesageria activată, puteți să o activați cu ușurință din Search sau din Maps, să solicitați recenzii de la clienții dvs. prin partajarea unui formular de recenzie și chiar să primiți un e-mail personalizat!
Mai multe îmbunătățiri ale Google Business Profile sunt în curs de realizare
Având în vedere investițiile făcute de Google în Google Business Profile, nu putem decât să ne așteptăm la caracteristici și îmbunătățiri mai robuste în etapele următoare.
Este o perioadă incitantă pentru a fi o afacere locală și a venit momentul să vă revendicați, să vă verificați și să vă optimizați Google Business Profile.