
27 idei de afaceri online pe care le puteți iniția în 2023
Internetul facilitează începerea unei afaceri, dar de unde să începi?
Descoperiți cele mai bune 27 de idei de afaceri online pe care să le începeți cu ajutorul listei noastre complete.
Nu există niciun motiv pentru care să nu poți înființa o afacere profitabilă din confortul sufrageriei tale, în contextul culturii actuale bazate pe tehnologie. Există mai multe avantaje ale muncii la distanță: părinții cu normă întreagă pot alege un program flexibil; cei care călătoresc frecvent își pot lua locul de muncă cu ei.
Conducerea unei afaceri pe internet necesită toată munca grea necesară pentru a înființa o firmă fizică, dar, odată înființată, oferă multă independență.
În ceea ce privește afacerea în sine, alegerea unui concept de afacere digitală are mai multe avantaje. Începerea unei afaceri de acasă reduce costurile semnificative asociate cu investiția într-un birou real și în consumabile.
O investiție minimă de capital este egală cu un risc mai mic, ceea ce vă permite să cheltuiți mai mulți bani pe promovare pentru a vă extinde baza de clienți. De asemenea, funcționarea online expune compania dvs. la clienți din întreaga lume, permițând o creștere semnificativă.
Găsirea ideii potrivite este singurul obstacol pentru a începe o afacere online care produce bani. Am adunat o listă de 27 de idei de afaceri online potrivite pentru toate tipurile de aptitudini, pe care le puteți începe imediat. Găsește-ți acum generatorul de venit perfect, fie că ești în căutarea a ceva care să producă un venit secundar sau a unei companii de un milion de lei.
01 Înființați un magazin ECommerce
O afacere de comerț electronic permite clienților să achiziționeze bunuri și servicii online, folosind telefonul, tableta sau computerul prin intermediul tranzacțiilor digitale.
Datorită ușurinței de acces la comercianții cu amănuntul de comerț electronic, raza de acțiune a pieței mondiale a crescut dramatic. Conducerea vizitatorilor pe site-ul dvs. este cel mai mare atu pe care îl aveți pentru a face bani mulți: după ce afacerea este funcțională, atenția dvs. primară ar trebui să fie pe publicitate și marketing. GoMag și Shopify sunt platforme de găzduire populare pentru întreprinderile de eCommerce și sunt adesea simplu de început.
O bună regulă de bază este să oferiți mai puține produse, dar să le vizați pe cele cu o marjă mare de profit. Succesul unui magazin de comerț electronic se bazează în primul rând pe branding; concentrați-vă pe dezvoltarea unui brand puternic cu o piață țintă specifică.
02 Scrieți și publicați un EBook
Este cunoscut faptul că este dificil să fii publicat și chiar și cei mai buni autori au avut parte de mai multe respingeri. Cu toate acestea, industria cărților digitale a facilitat considerabil publicarea unui autor și obținerea de bani. Oricine poate autoedita o carte electronică și o poate vinde pe platforme mari, cum ar fi Amazon. Care este cea mai bună parte? Este în întregime gratuit.
Timpul pe care îl petreceți dezvoltând și vânzând o carte electronică este cea mai importantă investiție. Cu toate acestea, costurile financiare de pornire sunt neglijabile. Găsește-ți nișa - cu cât este mai îngustă specialitatea, cu atât mai puțină concurență vei avea.
Cel mai eficient mod de a crește vânzările este să investești în a face cartea ta cât mai profesională. Verificați-vă lucrarea cu un editor profesionist sau, cel puțin, cu un corector profesionist. Găsirea unui profesionist care să conceapă o copertă atractivă și să vă formateze cartea poate contribui, de asemenea, la creșterea vânzărilor.
03 Câștigați bani prin marketing afiliat
Agenții de marketing afiliat ajută mărcile să crească veniturile. Puteți realiza acest lucru de acasă, conducând vizitatorii pe site-ul unui comerciant folosind un link afiliat; veți primi apoi un comision pentru toate vânzările produse prin linkul dvs. Comisionul este în mod normal între 5% și 20%, în funcție de client.
Poate fi o tranzacție riscantă, deoarece plata depinde exclusiv de performanțele dvs. de marketing: câte vânzări produceți și cât comision câștigați. Partea bună este că nu există costuri inițiale - puteți publica link-ul dvs. de afiliere oriunde pentru a obține venituri. Publicitatea plătită vă poate ajuta să ajungeți la mai multe persoane, dacă bugetul vă permite.
04 Oferiți servicii de imprimare 3D
Inițierea unei afaceri de imprimare 3D este un alt exemplu de pasiune profitabilă. Este simplu să transformați acest lucru într-o companie de succes dacă dețineți deja și înțelegeți o imprimantă 3D. Clienții potențiali vă abordează cu un model 3D; dumneavoastră imprimați modelul, îl expediați și câștigați bine.
Dacă aveți deja o imprimantă 3D, acest model nu este prea scump. Trebuie să luați în considerare marketingul - veți avea nevoie de o campanie publicitară decentă pentru a ajunge la clienți. Cu toate acestea, marketingul pe Facebook, LinkedIn și cuvântul din gură în gură se poate face pentru un cost mic. Țintirea afacerilor tehnologice conexe este, de asemenea, un bun punct de plecare.
În continuare, trebuie să luați în considerare depozitarea și postarea produselor. Alternativ, dacă doriți să desfășurați mai puține afaceri, platforme precum Treatstock pun în legătură cumpărătorii cu tipografii, permițându-vă să evitați o parte din discuții și să vă concentrați asupra tipăririi.
Asigurați-vă că aveți o asigurare, deoarece veți fi răspunzător pentru modul în care aceste componente se finalizează și, de asemenea, va trebui să vă asigurați în cazul în care utilajele dumneavoastră se defectează.
05 Creați și vindeți articole handmade
Dacă sunteți o persoană creativă sau artistică, puteți pur și simplu să faceți bani online.
Vânzarea lucrurilor făcute manual a devenit mult mai accesibilă, chiar și pentru amatorii compleți, datorită unor site-uri precum Etsy și Not on the Highstreet. O altă alternativă este crearea unei pagini pe un site de socializare și utilizarea a numeroase canale pentru a stimula vânzările, cum ar fi un grup pe Facebook.
Costul de pornire variază în funcție de produs. Confecționarea articolelor la comandă durează mai mult, dar elimină risipa și reduce cheltuielile inițiale.
06 Creați un magazin de produse digitale
Ce modalitate mai bună de a profita de cultura noastră dependentă de tehnologie decât să deschidem un magazin de bunuri digitale? Această companie funcționează exclusiv online, fără a avea nevoie de resurse fizice. Cea mai importantă primă investiție va fi timpul dumneavoastră.
Articolele digitale sunt orice lucru care poate fi descărcat de pe internet. Deoarece nu există o prezență fizică, există mai puține resurse, nu există cheltuieli de producție și nici costuri de depozitare. PDF-urile în diverse formate sunt cele mai eficiente din punct de vedere al timpului și al costurilor pe care le puteți vinde - șabloanele, de exemplu, oferă mai multe posibilități: șabloane pentru e-mailuri, CV-uri, scrisori de intenție, cărți de vizită și calendare.
Cu foarte puține informații, puteți crea un șablon pentru aproape orice. Un pic de creativitate în acest caz este foarte utilă - oamenii vor plăti o mulțime de bani pentru un aspect profesional.
Articolele digitale au avantajul de a fi relativ puțin costisitoare pentru a fi dezvoltate și vândute. Alte exemple includ vânzarea de lucrări de cercetare și documente online, precum și cărți electronice (rețete și cărți "Cum să" sunt cele mai populare). De asemenea, afacerea dumneavoastră poate vinde fișiere audio, muzică și filme, precum și fonturi, logouri și fundaluri. Poți vinde dacă poți să o descarci!
Acest concept de afaceri este una dintre cele mai versatile și rentabile soluții pentru a produce bani online. Marketingul ar trebui să fie principalul dvs. cost, deoarece, pentru a genera bani, consumatorii dvs. trebuie să vă găsească. Lucrurile dvs. se vor comercializa apoi singure.
07 Lucrați ca un freelancer online
Lucrul ca freelancer este una dintre cele mai flexibile cariere disponibile și a devenit și mai accesibilă datorită internetului. Freelancerii lucrează pe bază de contract, pe oră sau pe proiect, iar majoritatea lucrează de acasă și în ritmul propriu. Dacă aveți abilitățile și echipamentele necesare, este o metodă rapidă de a începe să produceți bani.
Este o idee simplă: valorificați orice abilități specializate pe care le aveți și convertiți-le într-o afacere comercială. Ar putea varia de la web design la consultanță în afaceri sau traduceri. Aproape orice abilitate poate fi făcută profitabilă. De asemenea, găsirea clienților este mai ușoară ca niciodată, datorită unor platforme precum Upwork și PeoplePerHour, care permit liber-profesioniștilor să își promoveze abilitățile și prețurile.
Un dezavantaj este că forța de muncă ar putea fi inconsecventă, iar venitul dumneavoastră poate varia de la o lună la alta. Creați-vă o rețea cât mai mare posibil, ajungând la toți cei pe care îi puteți contacta. Luați în considerare posibilitatea de a vă alătura unui grup din industrie pentru a vă spori reputația.
08 Începeți un canal YouTube
YouTuberii populari profită enorm de pe urma veniturilor din reclame generate de videoclipurile populare. Tot ce vă trebuie este o cameră și o idee - crearea unui cont și publicarea filmelor este complet gratuită.
Deși se pot face bani substanțiali pe YouTube, majoritatea vloggerilor trebuie să muncească ani de zile pentru a atinge popularitatea pe YouTube. În fiecare minut, cinci sute de ore de videoclipuri sunt postate pe YouTube. Cea mai bună metodă de a face bani este prin venituri din reclame sau colaborări plătite cu întreprinderi, pe care le puteți obține doar dacă aveți un număr mare de urmăritori. Construirea unei baze de abonați necesită un conținut constant, frecvent și, cel mai important, unic.
Găsirea specializării tale este cheia succesului pe YouTube. Cu atât de mulți oameni care o fac, trebuie să ieși în evidență. Stilul de viață, sănătatea, fitnessul și frumusețea sunt deja domenii suprasaturate; încercați să descoperiți ceva unic pentru a vă distinge.
09 Creați un blog
Construirea unui blog este ideală pentru creativi, autori sau pentru oricine are un interes puternic pentru un anumit subiect. Este o locație în care puteți oferi informații utile sau interesante pentru a vă crea un public devotat.
Construirea unui blog profitabil necesită furnizarea de materiale consistente, de înaltă calitate, pentru ca oamenii să revină. De asemenea, va trebui să alegeți o nișă - există milioane de bloguri pe internet și, pentru a vă construi un public cititor, va trebui să vă restrângeți publicul țintă.
Alegerea unei nișe este, de asemenea, importantă pentru atragerea de publicitate, care este locul unde blogul dumneavoastră poate genera bani. Dezvoltarea unei audiențe într-un anumit domeniu va atrage firmele conexe să plătească pentru a-și face publicitate pe site-ul dvs. web.
WordPress, Blogger și Tumblr sunt cele mai populare platforme gratuite de gestionare a conținutului pentru bloguri. Odată ce ați stabilit un public dedicat, încercați să oferiți mai mult conținut pentru membri și să percepeți o mică taxă lunară de abonament ca strategie eficientă pentru a spori câștigurile blogului dumneavoastră.
10 Creați și vindeți fotografii
Creați fotografii pe care le puteți vinde prin intermediul unei agenții de stocuri către persoane fizice sau juridice care cumpără drepturile de utilizare a materialului pe site-ul lor web sau în marketingul lor.
Aceasta este o companie minunată pentru oricine se bucură de fotografie sau are un ochi creativ. Odată ce fotografiile sunt online, veți primi o mică sumă de bani pentru fiecare achiziție sau descărcare. Totuși, nu este lipsită de pericole, deoarece se știe că fotografi excelenți au postat fotografii de înaltă calitate, dar au obținut foarte puține achiziții.
Un bun punct de plecare este să monitorizați evoluțiile sociale și corporative și să vă adaptați la nevoile pieței. Perfecționați-vă cuvintele cheie pentru a vă asigura că apăreți în cât mai multe căutări posibile.
11 Cercetare de piață
Înțelegerea publicului țintă, a concurenței și a pieței este esențială pentru succesul oricărei organizații. Multe întreprinderi nu dispun de cunoștințele și resursele necesare pentru a realiza această cercetare de piață esențială și sunt dispuse să plătească pentru a o face în altă parte. Aici intervine rolul dumneavoastră, în calitate de analist de cercetare de piață.
Sarcina ta va fi să aduni și să analizezi date despre tot ceea ce are legătură cu afacerea clientului tău. Anumite proiecte se pot concentra pe o anumită zonă a pieței lor specializate, cum ar fi datele demografice ale consumatorilor sau locația geografică preferată a clientului.
Pentru a face cercetări, va trebui să creați texte și întrebări de sondaj într-o varietate de forme (de exemplu, textuale, cu alegere multiplă, cu listă derulantă, pe scara Likert, de clasificare). Este posibil ca sondajele să trebuiască să fie integrate în site-ul web, baza de date sau în furnizorul de servicii de marketing prin e-mail al clientului dumneavoastră (de exemplu, Mail Chimp).
Pentru a înființa o companie pe internet ca analist de cercetare de piață, veți avea nevoie de experiență în domeniul cercetării de piață, precum și de cunoștințe despre domeniul în care doriți să activați. Clienții vor dori, de asemenea, rapoarte cu privire la rezultatele tale, care vor include analize și recomandări.
12 Copywriter
Copywriterii generează multe forme de materiale de marketing prin crearea de texte de vânzare pentru a capta atenția cititorilor și pentru a vinde companii, produse sau servicii. Broșurile de vânzări, materialele de pe site, scenariile de vânzări, e-mailurile de vânzări, scenariile de demonstrație, fișele de date ale produselor și cărțile albe sunt elemente comune în portofoliul unui copywriter.
Copywriterii sunt în mod constant la mare căutare, iar marile corporații vor cheltui sume mari de bani pentru campanii publicitare eficiente. Un copy care este convingător, interesant și corect din punct de vedere gramatical vă poate aduce o mulțime de bani.
Puteți începe o afacere de acasă cu foarte puține resurse și să vă bucurați de toată libertatea și de toate avantajele care vin odată cu statutul de liber profesionist. PeoplePerHour și Fiverr sunt două locuri în care vă puteți vinde abilitățile de copywriter independent și puteți atrage clienți.
Cu cât ești mai reputat, cu atât mai mare va fi tariful tău. Pe lângă cunoștințele și expertiza adecvate, este esențial să aveți un portofoliu solid pe care să îl prezentați potențialilor clienți. Ca punct de plecare, oferiți serviciile dvs. gratuit sau la un tarif redus pentru a selecta clientela de încredere.
13 Creați și vindeți cursuri online
Pentru a vă construi autoritatea în profesia dumneavoastră, v-am sfătuit să urmați un curs online în domeniul respectiv în câteva dintre aceste idei de afaceri online. Dar de unde provin aceste cursuri online?
Dacă sunteți un expert într-un anumit domeniu, puteți crea un curs online pentru a ghida participanții prin formare sau instruire pe un anumit subiect. Pe lângă expertiza în domeniu, va trebui să fiți priceput la crearea de medii care pot oferi instruire, cum ar fi videoclipuri, podcast-uri, site-uri web sau aplicații.
Un avantaj major al acestui plan de afaceri este că puteți sta liniștit și relaxat după ce ați creat conținutul instructiv. Deoarece cursurile dvs. vor fi disponibile pe site-uri în permanență, acestea vor produce venituri pasive.
În calitate de furnizor de cursuri online, vă puteți gândi să profitați de site-uri precum Udemy, Skillshare și Teachable pentru a crește vânzările și pentru a vă face reclamă produsului dvs.
14 Oferiți consultanță HR online
Consultanții în resurse umane există pentru a ajuta companiile să obțină cele mai bune rezultate de la personalul lor. Implementarea programelor de management al talentelor, transmiterea aspectelor legale de angajare, organizarea promovării și oferirea de consultanță cu privire la modul de stabilire a unui mediu de lucru divers și incluziv sunt toate responsabilități.
Nu există niciun motiv pentru care să nu puteți lucra pentru dvs. și să vă duceți afacerea la nivel digital dacă aveți o pregătire în domeniul resurselor umane. Experiența în acest sector vine frecvent la pachet cu o rețea benefică, care servește drept bază solidă pentru găsirea de clienți. Asigurați-vă că aveți o prezență puternică pe web și creați o strategie de marketing pentru a vă promova serviciile.
Determinați domeniul de aplicare al afacerii dumneavoastră - oferiți consultanță în domeniul resurselor umane la scară largă sau vă specializați într-un anumit sector? Pentru a vă promova în mod corespunzător, definiți-vă piața țintă.
15 Consilier financiar independent
Responsabilitatea dvs. în calitate de consilier financiar este de a ajuta persoanele fizice și juridice să ajungă la o soluție care să le permită să-și îndeplinească ambițiile și obiectivele financiare.
Din ce în ce mai mulți clienți caută consiliere cu privire la modul în care să investească înțelept și să economisească eficient, ceea ce reprezintă o cerere în creștere. Planificarea pensionării, finanțarea universităților, planificarea succesorală și analiza generală a investițiilor sunt servicii comune oferite de consilierii financiari.
Este simplu să înființați o afacere de acasă dacă aveți un background financiar sau expertiză în domeniul serviciilor financiare. Dacă aveți o expertiză relevantă, cel mai probabil veți avea o rețea mare de conexiuni în industrie, ceea ce reprezintă un loc minunat de unde puteți începe atunci când căutați clienți.
Creați un site web și gândiți-vă să investiți în publicitate plătită sau să cumpărați liste de corespondență pentru marketing prin e-mail.
16 Începeți Dropshipping
Dropshipping este o abordare de gestionare a lanțului de aprovizionare care include vânzarea și distribuirea de produse fără a le atinge fizic. În loc să stocați articolele din magazinul dvs., le comandați de la un furnizor doar atunci când primiți comenzi și le livrați direct clientului dvs.
Principalul avantaj al dropshipping-ului este că nu trebuie să investiți în avans în achiziționarea și păstrarea unor cantități mari de bunuri, așa cum ar face o operațiune tradițională de vânzare cu amănuntul. Cu toate acestea, trebuie să vă asigurați că furnizorii dvs. de dropshipping au timpi de livrare rapizi, sunt de încredere și pot oferi servicii excelente pentru clienți.
Mulți vânzători de bunuri dropship pot fi găsiți pe piețe precum Aliexpress și Doba. Puteți, de asemenea, să sunați proprietarii de companii mici și să întrebați dacă sunt interesați de această formă de colaborare.
17 Designer de modă
În fiecare an, sectorul modei generează venituri enorme, iar un număr tot mai mare de designeri vând online. Vă puteți comercializa modelele ca designer de modă pentru lucruri precum pantofi, îmbrăcăminte și accesorii.
A începe cu tricouri este o modalitate bună de a reduce cheltuielile generale și cheltuielile inițiale. Dacă vă limitați la câteva modele minimaliste, puteți păstra conceptul simplu și de succes. Odată ce aveți un anumit trafic pe site sau o bază de clienți dedicată, vă puteți gândi să vă extindeți la alte articole și accesorii.
18 Creați și vindeți rețete
Gurmanzii pot face bani vânzând online deliciile lor culinare. Puteți crea și vinde rețete online prin intermediul unui site web, sau puteți crea o carte electronică și o puteți vinde pe Amazon.
Există o multitudine de diverse diete și stiluri de sănătate care apar și dispar. Dietele vegane și mesele cu conținut scăzut de zahăr sunt populare în acest moment. Producerea de rețete care reflectă tendințele alimentare actuale vă va crește vânzările.
Oamenilor le place să vadă fotografii frumoase ale mâncării, așa că încercați să angajați un fotograf profesionist pentru a vă surprinde mesele și să creați un cont de socializare. Bucătăria atractivă va avea ca rezultat multe distribuiri și un număr mare de urmăritori pe Instagram, ceea ce poate duce la un număr mare de vânzări.
19 Produceți și comercializează-ți muzica
Muzicienii pot profita de talentul lor vânzându-și lucrările online. Există mai multe metode de a genera bani online cu muzica ta.
Vânzarea muzicii direct de pe site-ul dvs. este cea mai profitabilă metodă. Este, de asemenea, benefică pe termen lung, deoarece veți avea acces la informațiile personale ale clienților dumneavoastră, ceea ce vă va permite să îi contactați prin e-mail în viitor pentru a promova viitoarele melodii și spectacole. Pe de altă parte, vânzarea pe propriul site web poate avea ca rezultat o vizibilitate mai redusă.
Puteți să vă vindeți muzica prin intermediul unor comercianți cu amănuntul precum iTunes, Amazon și Google Play pentru a obține mai mulți vizitatori web. Clienții care au deja un cont și au încredere în aceste întreprinderi sunt mai înclinați să vă cumpere muzica. Totuși, aceste site-uri mari pot lua o parte semnificativă din achizițiile dvs. - până la 30% - și nu aveți acces la e-mailurile clienților dvs.
SoundCloud este o resursă excelentă. Acesta primește mult trafic web și vă permite să postați muzică gratuit. Deși nu puteți vinde pe platformă, puteți oferi un link de cumpărător către propriul site web, unde fanii vă pot achiziționa direct muzica. SoundCloud oferă atât un trafic mai mare, cât și randamente mai mari.
20 Campanii de publicitate pe Facebook
Anunțurile publicitare pe Facebook reprezintă o abordare eficientă pentru a ajunge la milioane de persoane, vizând în același timp anumite categorii demografice sau grupuri țintă. Dacă este realizată corect, publicitatea pe Facebook poate crește semnificativ traficul pe site-ul web, ceea ce duce la vânzări mai mari și la bani mai mulți.
Este dificil de realizat corect, motiv pentru care multe întreprinderi sunt încântate să își externalizeze publicitatea pe Facebook.
Pentru a avea succes în publicitatea pe Facebook este necesară estimarea valorii pe viață a clientului, care constă în numeroase calcule bazate pe vânzarea medie pe client și pe frecvența tranzacțiilor.
Această statistică vă permite să creați pe Facebook o ofertă cu buget redus, pentru a viza clienții care sunt susceptibili să răspundă la anunț. Va trebui apoi să dezvoltați o țintă demografică specifică pentru fiecare client și să configurați campanii de implicare, care încurajează utilizatorii Facebook să interacționeze cu publicitatea.
Odată ce ați stăpânit tehnica, este simplu de repetat pentru clienți noi și o companie simplă de condus de acasă. Creați un site web pentru a vă promova serviciile și, bineînțeles, utilizați Facebook.
21 Deveniți un consultant SEO
SEO este esențial pentru succesul oricărei afaceri online. SEO este o abreviere pentru optimizarea pentru motoarele de căutare, care presupune optimizarea conținutului site-ului web cu scopul general de a asigura o poziție ridicată a site-urilor web în motoarele de căutare. O clasare mai bună crește traficul pe site și crește vânzările.
Experții SEO trebuie să înțeleagă cercetarea cuvintelor cheie pentru a identifica ce termeni să folosească în titluri, titluri, descrieri, articole sau orice alt conținut care apare pe un site web pentru a îmbunătăți clasamentul paginilor. SEO este cea mai importantă componentă de succes pentru orice firmă digitală, prin urmare, experții SEO sunt la mare căutare și pot câștiga un trai bun.
Veți avea nevoie de expertiză în domeniu, de înțelegerea principiilor SEO, cum ar fi autoritatea, cercetarea cuvintelor cheie, spiderii motoarelor de căutare și construirea de linkuri, precum și de o minte analitică capabilă să interpreteze datele.
În mediul tehnologic de astăzi, serviciul dvs. se va vinde singur; singurul obstacol în calea succesului este găsirea de clienți. Creați un site web și promovați-l pe rețelele sociale și pe LinkedIn. De asemenea, vă puteți posta serviciile pe site-uri de freelanceri precum PeoplePerHour și Fiverr. Luați în considerare posibilitatea de a urma un curs online de codare sau de marketing digital pentru a spori autoritatea firmei dvs.
22 Consultant de baze de date
Pe măsură ce organizațiile devin fără hârtie, tot mai multe date și informații sunt gestionate online. Majoritatea acestor informații sunt stocate în baze de date online, care sunt găzduite de servere la care sunt conectate toate computerele dintr-o anumită rețea. Aceste baze de date pot fi complexe, iar întreprinderile mai mici, în special, nu dispun uneori de resursele și experiența necesare pentru a le gestiona.
În calitate de consultant independent, sunteți util în acest caz.
Dacă aveți cunoștințe de specialitate în domeniul IT și, mai ales, în domeniul bazelor de date, puteți câștiga mulți bani de acasă, sfătuind companiile cu privire la modul de gestionare a bazelor lor de date. Luați în considerare obținerea unor cursuri de formare pentru a vă spori expertiza și serviciile pe care le puteți oferi.
23 Editor video
Se pot face mulți bani din editarea video dacă ești priceput la cameră și competent la editare. Există mai multe evenimente și întreprinderi care necesită producție video, fie ca parte a unei campanii publicitare, fie pentru uz intern.
În plus, disponibilitatea unor instrumente de editare video ușor de utilizat, cum ar fi InVideo, printre altele, face mult mai ușoară pătrunderea în sectorul editării video și devenirea unui expert.
Primul pas este să vă identificați specializarea. Doriți să realizați filme de afaceri, videoclipuri de nuntă sau campanii publicitare? Alegerea unui client țintă vă poate ajuta în comercializarea serviciilor dumneavoastră. În continuare, trebuie să vă creați un portofoliu aferent.
Cei mai mulți editori video încep prin a-și oferi gratuit abilitățile clientului lor ideal sau primilor clienți. Aceasta este o situație avantajoasă pentru clienți și o metodă excelentă de a stabili un portofoliu solid care poate duce la recomandări.
Cu un portofoliu, puteți cere mai mult și puteți atrage clienți mai buni. LinkedIn și YouTube sunt site-uri excelente pentru a vă evidenția lucrările anterioare și pentru a dobândi clienți.
Creșterea este esențială în acest caz: după ce firma dvs. este funcțională, luați în considerare angajarea de ajutoare sau externalizarea unor secțiuni ale producției, ceea ce vă permite să vă concentrați pe părțile pe care le preferați.
24 Dezvoltator web
Un site web a devenit o necesitate pentru aproape toate afacerile de succes, dar majoritatea oamenilor nu au încă abilitățile necesare pentru a crea unul. În calitate de dezvoltator web, oferiți un serviciu vital pentru majoritatea afacerilor și nu veți rămâne niciodată fără clienți.
Cu toate acestea, deoarece dezvoltarea web este atât de solicitată, există o multitudine de dezvoltatori web disponibili. Cel mai bun mod de a genera bani ca dezvoltator web este să te specializezi. Concentrează-te pe o singură industrie sau pe un singur tip de design de site web, cum ar fi eCommerce.
Începeți prin a construi canale de social media pentru afacerea dvs., contactați familia, prietenii și foștii colegi de muncă, atrageți clienți potențiali prin intermediul unei liste de e-mail și faceți-vă publicitate pe LinkedIn și chiar pe Facebook. Cea mai mare greșeală a dezvoltatorilor web este să aștepte până când business-ul se epuizează înainte de a relua campaniile publicitare - publicitatea ar trebui să fie întotdeauna o prioritate absolută.
În cele din urmă, asigurați-vă că site-ul dvs. este perfect. Clienții își vor baza achiziția pe calitatea site-ului dvs. web - acesta este portofoliul dvs. și trebuie să fie cea mai bună reprezentare a muncii dvs.
25 Influencer în social media
Datorită popularității unor site-uri precum YouTube și a dezvoltării exponențiale a Instagram, unul dintre cele mai profitabile și atractive noi locuri de muncă este cel de social media influencer.
Ca abordare de marketing, companiile încheie alianțe cu "influenceri" - persoane cu un număr mare de urmăritori pe conturile lor de social media - sau desfășoară campanii publicitare prin intermediul acestora, o practică utilizată practic în toate sectoarele.
Găsirea expertizei dumneavoastră și perfecționarea brandului dumneavoastră sunt cele mai mari pariuri pentru succes. Alegeți un domeniu în care știți că puteți furniza material în mod regulat. Deoarece există atât de multe persoane tinere care încearcă să devină influenceri, multe categorii, în special moda, stilul de viață și exercițiile fizice, au devenit extrem de saturate.
Fiți pregătiți să vă străduiți: Este un fals popular faptul că viața unui Instagrammer este simplă - dar așteptați-vă la venituri foarte fluctuante lună de lună, precum și la multă muncă grea la început.
Când vine vorba de obținerea unor acorduri de publicitate plătită cu întreprinderi, a avea un număr mare de urmăritori va fi cel mai valoros atu al dumneavoastră. Crearea unui număr mare de urmăritori se realizează cel mai bine prin producerea de materiale regulate, prin menținerea la zi a tuturor conturilor dvs. de social media și prin angajarea cu publicul dvs. Pentru a atrage companiile pe profilul dvs., încercați să le etichetați și să le menționați.
În cele din urmă, profitați de hashtag-uri! Poate părea depășit pentru utilizatorii Instagram cu profiluri personale, dar este o tehnică extraordinară pentru a juca sistemul de social media și a vă asigura că noi persoane vă pot găsi contul.
26 Design grafic
În calitate de designer grafic, vei colabora cu clientul tău pentru a crea materiale vizuale care să transmită mesajul mărcii către publicul țintă. Articolele de marketing, cum ar fi posterele, panourile publicitare, logo-urile și ambalajele sunt exemple de lucrări comandate.
Designerii grafici își generează adesea lucrările cu instrumentele Adobe Photoshop, Illustrator și Dreamweaver. Upwork, Fiverr și Freelancing, printre alte platforme de liber-profesioniști, sunt locații excelente pentru a vă vinde abilitățile și a ajunge direct la organizații.
27 Crearea de anunțuri pentru companiile mici
Publicitatea este o necesitate pentru companiile mici care doresc să se extindă. Cu toate acestea, natura micilor companii înseamnă că acestea nu dispun adesea de resursele și experiența necesare pentru a realiza acest lucru la nivel intern. Aici interveniți dumneavoastră.
Înființarea unei firme de creație publicitară are cheltuieli inițiale relativ minime. Cunoștințele sau experiența anterioară în domeniul publicității sau al designului sunt avantajoase.
Tot ce aveți nevoie de acolo sunt instrumente de design precum Bannersnack, Canva sau Photoshop. Cu câteva formulare și opțiuni de preț, este o strategie de afaceri destul de simplă, cu mult spațiu de expansiune. Găsirea clienților este, de asemenea, destul de simplă; puteți viza afacerile mici cu o campanie de marketing de bază sau o listă de corespondență.