Ce este un audit de succes al sănătății site-ului?
Numele vorbește de la sine, dar, în cazul în care nu este clar, un audit de succes a site-ului este o scufundare superficială în tot ceea ce ține de SEO pentru un site web, pentru a determina „sănătatea” SEO.
Auditul nu se limitează doar la conținutul de pe pagină, SEO tehnic sau UX, ci este în schimb o serie largă de observații cu privire la aspecte ale site-ului care ar putea avea un impact asupra performanței și clasamentului cuvintelor cheie.
Scopul unui audit de succes al sănătății site-ului nu este atât de mult de a rezolva problemele, cât de a le identifica.
Evaluarea motivelor pentru care un site poate avea succes sau se poate confrunta cu dificultăți în ceea ce privește clasamentele poate fi o întreprindere vastă și este, de obicei, rezultatul mai multor factori, mai degrabă decât doar unul sau doi.
La JustWeb, avem o listă de verificare pe care ne place să o parcurgem în timpul auditurilor, fie că lucrăm la un site nou sau cu un client vechi care are nevoie de o ajustare. Iată o privire din interior asupra listei noastre de verificare a auditului de succes sănătații site-ului:
Lista de verificare a sănătății site-ului
01 Sănătatea tehnică
Un site web ar putea avea cel mai bun conținut din lume, plin de informații de mare autoritate și de încredere și cu backlink-uri câștigate din cele mai renumite surse.
Totuși, acest lucru nu va însemna nimic dacă crawlerele nu pot găsi pagina. De aici începem aventura noastră, cu Robots.txt și cu harta site-ului XML. De acolo, ne place să aruncăm o privire la schema, erorile de crawler și profilul de backlink al site-ului.
02 Conținut
Acum este timpul să trecem la carne și cartofi, la pâine și unt, la metafora alimentară a SEO: conținutul.
Orice site web are conținut, evident, dar nu tot conținutul este creat la fel. Iată doar câteva dintre întrebările pe care ne place să le punem despre conținut în timpul unui audit de sănătate a site-ului:
03 Este optimizat?
Acest lucru este valabil atât pentru metadate, cât și pentru copia de pe pagină. Recunoscând dacă copia este deja optimizată vă permite să știți cât de drastice trebuie să fie corecturile.
04 Care este calitatea sau cantitatea?
Chiar și un conținut bine scris se va lupta să se impună prin dezordine dacă nu există mult conținut, dar nici mult conținut slab nu este mai bun.
Făcând o notă rapidă a calității și cantității conținutului vă permite să vedeți care este prioritatea cea mai mare.
05 Cum este legătura internă?
Cât de bine încurajează site-ul web utilizatorii să rămână pe site? Acești factori se dublează ca o analiză tehnică pozitivă pentru a vedea cât de bine pot naviga crawlerele pe un site.
Ratele de conversie
Nu în ultimul rând, ne place întotdeauna să luăm notă de câteva gânduri inițiale în ceea ce privește experiența utilizatorului site-ului, sau UX. UX include tot ceea ce face ca un site web să fie mai ușor sau mai greu de utilizat de către vizitatori, cum ar fi dacă există o funcție de căutare, cât de ușor de înțeles este pagina de pornire și cum funcționează bara de navigare.
Deoarece UX este ultimul pas în pâlnia de conversie SEO, poate fi și cel mai vital. Nu doriți să treceți prin toată munca de SEO eficient și să atrageți vizitatori pe pagina dvs. doar pentru ca aceștia să devină frustrați de lipsa de ușurință în utilizare și să plece.
Desigur, ca orice altceva, succesul unui audit bun este adaptabil la un site, ceea ce înseamnă că poate fi personalizat de fiecare dată pentru a se concentra pe anumite elemente în funcție de nevoile clientului.
Efectuând un audit de succes al sănătății site-ului cu acești 3 pași cheie în minte, vă puteți pregăti imediat contul pentru succes.
audit de succes esential. audit de succes imediat. audit de succes SEO. audit de succes vital.