fbpx
Azi: 27 iunie, 2022 / 9:39 pm

Aflați cât va costa să porniți o afacere de eCommerce în 2022

Așadar, aveți un concept de afaceri minunat și doriți să începeți o afacere eCommerce online, dar vă este teamă de cât de costisitor va fi să începeți.

Va fi bugetul dvs. suficient? Treceți cu vederea ceva esențial?

Nu vă faceți griji! În acest articol, vom trece în revistă toate cele la care trebuie să vă gândiți, precum și costurile estimate ale acestora.

Haideți să începem discuția.

BoRh7TggAAAAASUVORK5CYII=Alegerea numelui de domeniu și găzduirea

În ciuda faptului că vom discuta despre aceste două aspecte împreună, ele nu sunt același lucru și nu trebuie să fie obținute de la aceeași sursă.

KJQjD6PyTmb+j7FNhj8CrvtJYsFfeiq+1F73oRS960Yue4v8A+1gbz8BsPdIAAAAASUVORK5CYII= Ce este mai exact un nume de domeniu și cât costă unul?

Așa cum se precizează în definiție:

Un domeniu este un nume unic și exclusiv care identifică site-ul dvs. web și este folosit de utilizatori pentru a accesa magazinul dvs. online.

De exemplu, www.magazinulmeuonline.ro ar putea fi domeniul dumneavoastră. www.justweb.ro este numele domeniului nostru.

Există mai mulți furnizori (RoTLD și ClausWeb sunt doi dintre cei mai populari), dar toți operează în același mod și percep costuri similare.

Domeniile sunt achiziționate pentru minimum un an (dar puteți alege o durată mai mare), după care trebuie reînnoite.

Pentru a vă face o idee despre costuri, acestea sunt de aproximativ 8 euro sau 14 euro pe an.

IMPORTANT: Evitați cu orice preț domeniile gratuite; acestea vă vor crea doar probleme.

AG2ZUBFdDjemAAAAAElFTkSuQmCC Ce este mai exact găzduirea și cum se face?

Găzduirea este spațiul în care este amplasat un site web, astfel încât acesta să poată fi vizibil online.

Aici veți găsi toate informațiile de care aveți nevoie despre cele mai bune găzduiri eCommerce și costurile acestora, precum și toți factorii de care trebuie să țineți cont atunci când luați o decizie.

Și ca să puteți face calculele, rețineți că puteți găsi găzduire începând de la aproximativ 17 euro pe lună.

IMPORTANT – DIN NOU: Evitați ofertele gratuite sau extrem de ieftine. Un proiect important nu ar trebui să fie găzduit pe un webhost gratuit.

  • Se va bloca ocazional.
  • Site-ul tău va fi nesigur.
  • Timpul de încărcare va fi semnificativ mai lung (ceea ce este groaznic pentru SEO).

Dacă sunteți la început, shared hosting (care este mai puțin performant) este o opțiune bună, dar dacă aveți deja mult trafic, un server VPS este o opțiune superioară.

  • Planurile de găzduire partajată încep de la 6 € pe lună și ajung până la 10 € .
  • VPS: Prețurile variază între 15 și 25 de euro pentru acest serviciu.

Dacă site-ul dvs. web primește mult trafic, un server VPS administrat este alternativa ideală (furnizorul însuși gestionează performanța serverului). În această situație, costul lunar este de aproximativ 50 de euro în medie.

SSpHX2QPcuwAAAABJRU5ErkJggg==Care este cea mai eficientă platformă CMS și cât de mult costă?

1 e-commerce-JustWeb.ro

Din fericire, datorită platformelor CMS, nu trebuie să știți nimic despre design sau programare pentru a vă deschide propriul magazin.

Un CMS (Content Management System) este un software care vă permite să creați și să gestionați site-uri web.

KJQjD6PyTmb+j7FNhj8CrvtJYsFfeiq+1F73oRS960Yue4v8A+1gbz8BsPdIAAAAASUVORK5CYII=WooCommerce prin WordPress

Este, de fapt, un plugin pentru WordPress care vă permite să instalați un magazin eCommerce.

Este gratuit și simplu de utilizat. Dacă aveți doar câteva produse, aceasta este cea mai bună opțiune.

AG2ZUBFdDjemAAAAAElFTkSuQmCCGoMag

Este un CMS în cloud și cel mai răspândit printre magazinele din România, mulțumită facilității de utilizare, inclusiv pentru cei care nu au cunoștințe tehnice. Gomag vine cu un design responsiv, conceput pentru a oferi clienților săi o experiență excelentă.

Prețurile sunt variate, dar unele planuri încep de la doar 27 de euro pe lună.

wHCeyqHwzyTVwAAAABJRU5ErkJggg==Shopify

Este un sistem de gestionare a conținutului bazat pe cloud care este cel mai popular în rândul magazinelor din Statele Unite datorită ușurinței de utilizare.

Există o varietate de planuri disponibile, unele începând de la doar 29 USD pe lună.

+D5FRPhWKtMOWAAAAAElFTkSuQmCCMagento

Este cea mai populară alegere în rândul magazinelor cu volume mari de vânzări. Cu toate acestea, trebuie să țineți cont de faptul că este un CMS destul de complex (și că va necesita găzduire VPS).

g+uUmc+BC3waAAAAABJRU5ErkJggg==PrestaShop

Între Magento și WordPress, există o alternativă. Este mai complicată decât WordPress, dar este, de asemenea, mult mai capabilă.

Dacă vă interesează, aruncați o privire aici.

NOTĂ: În cât timp credeți că magazinul meu online va fi „live”?

e-commerce-JustWeb.roExistă opțiuni SaaS, cum ar fi GoMag, care vă permit să vă deschideți pentru prima dată comerțul electronic rapid și cu puțină experiență anterioară.

În cazul în care compania dumneavoastră se extinde și bugetul dumneavoastră se mărește, veți avea nevoie de instrumente și platforme mai puternice.

Sfatul nostru este să simplificați cât mai mult procedura: dacă partea tehnică devine prea dificilă, angajați ajutor extern și concentrați-vă pe vânzări.

Dacă nu sunteți sigur cui să cereți ajutorul, contactați unul dintre partenerii noștri, care vă va ajuta cu plăcere cu orice platformă de comerț electronic

Care este prețul unui design de eCommerce?

Acum că ați pus bazele, este timpul să adăugați detalii și să luați în considerare aspectul estetic. Iar acest lucru include abordarea componentei de design, pe care o analizăm în profunzime în acest articol – merită să îl citiți!

Există câțiva factori de luat în considerare:

  • Veți folosi un sistem de gestionare a conținutului (CMS)
  • Designul sau tema site-ului web.
  • Numărul de pagini.
  • Funcțiile (și nu uitați, nu toate plugin-urile sau modulele sunt gratuite, așa că asta poate însemna un cost suplimentar pe care trebuie să-l luați în considerare).

Este imposibil să oferim un preț mediu pentru designul unui site web, deoarece bugetul variază în funcție de fiecare site web. Acesta poate fi de la 0 la 1700 de euro, în funcție de următorii factori:

  • Numărul total de pagini care trebuie proiectate.
  • Dacă designul este complet unic sau se bazează pe un șablon sau o temă.
  • Dacă lucrarea implică branding.
  • Și există o listă lungă de alte lucruri de luat în considerare.

Bugetul va trebui să fie mai mare cu cât magazinul dvs. de eCommerce este mai complex.

KJQjD6PyTmb+j7FNhj8CrvtJYsFfeiq+1F73oRS960Yue4v8A+1gbz8BsPdIAAAAASUVORK5CYII=Ce citesc clienții dvs. și ce se vinde cel mai bine: copywriting

Pentru că este vorba despre vânzarea de texte, „textele” dvs. de eCommerce este de o importanță esențială. Altfel spus, acestea sunt scrise cu scopul de a vă îmbunătăți rata de conversie.

Textele pentru site-ul dvs. nu vor fi incluse în devizul primei estimări a agenției sau a profesionistului, dar este posibil ca să vă taxeze pentru acest serviciu suplimentar. Dacă nu o fac, va trebui să angajați un copywriter profesionist care să vă ajute.

Luați în considerare tot ceea ce ține de pagina dvs. de pornire “Acasă” sau de secțiunea „Despre noi” (costul mediu de scriere a acestor două pagini este de aproximativ 450 de euro). După aceea, adăugați și fișele de produs.

De asemenea, țineți cont de următoarele:

  • Nu utilizați niciodată textele furnizorilor dvs. Deoarece zeci de mii de magazine conțin același material, Google vă poate penaliza pentru conținut duplicat.
  • Fișa produsului este ceea ce convinge un client să facă o achiziție. Pur și simplu nu vă puteți permite să nu le luați în considerare.

Dar ce se întâmplă dacă aveți un număr mare de articole de vândut?

În acest scenariu, ați putea încerca să negociați cu copywriter-ul dvs. un preț mai mic pentru un set de fișe de produs. Dacă aveți atât de multe, puteți împărți sarcina pe luni pentru a vă repartiza costurile pe o perioadă mai lungă.

AG2ZUBFdDjemAAAAAElFTkSuQmCCCine se ocupă de conținutul blogului?

Puteți să vă scrieți propriile articole, așa cum am precizat deja. Dacă vă place acest gen de lucru, ar trebui să consultați acest articol:

Ce sunt cuvintele cheie și cum le puteți folosi pentru a obține mult trafic de la Google?

Angajarea unui copywriter specializat este o alternativă „plătită”. Și, bineînțeles, prețul pe care aceștia îl vor cere va fi determinat de experiența lor anterioară.

Ca orientare generală, nu vă încredeți într-un serviciu care cere puțin, pentru că o calitate bună nu poate fi garantată la un astfel de preț.

wHCeyqHwzyTVwAAAABJRU5ErkJggg==Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) – Misterele poziționării

Cunoașteți foarte bine semnificația poziționării pentru orice afacere online. Pentru a obține trafic calificat către site-ul dvs. web sau, cu alte cuvinte, pentru a obține potențiali clienți, trebuie mai întâi să câștigați aprecierea Google.

Cât costă să angajezi un profesionist în SEO pentru eCommerce? Ei bine, acest lucru este discutabil.

De obicei, costurile sunt calculate pe baza numărului de ore de lucru necesare pentru a finaliza un proiect, care este determinat de:

Dimensiunea magazinului dvs: Cu cât este mai mare numărul de categorii și produse pe care le aveți, cu atât mai multă muncă SEO va fi necesară.

Piața dvs. țintă: SEO național și internațional nu sunt același lucru, nici dacă vă concentrați pe o micro nișă.

Strategiile SEO pentru optimizarea on-page și off-page: Sarcina consumatoare de timp de a dezvolta meta-etichete, URL-uri și crearea de link-uri…

Nu vă încredeți în oricine vă oferă un preț generic fără să vă întrebe mai întâi despre detaliile site-ului dumneavoastră.

După ce v-ați specificat cerințele, obțineți câteva estimări diferite și nu vă bazați decizia doar pe preț. Ca o indicație aproximativă, nu ar trebui să fie mai puțin de 500 de euro pe lună, însă, în mod evident, acest lucru poate varia în funcție de dimensiunea site-ului dvs. web.

+D5FRPhWKtMOWAAAAAElFTkSuQmCCAr trebui să aveți câteva funcții suplimentare

Așa cum am spus anterior, va trebui să adăugați funcționalități suplimentare la magazinul dvs. S-ar putea să doriți să includeți o notificare privind cookie-urile, să faceți vânzări încrucișate sau să colectați adrese de e-mail pentru o listă de corespondență, de exemplu.

Acestea sunt doar câteva dintre numeroasele beneficii pe care vă recomandăm să le obțineți imediat:

  • GDPR și reglementările privind cookie-urile
  • Adăugarea de canale de plată pentru a oferi mai multe opțiuni clienților dvs.
  • Opțiuni de vânzare încrucișată pentru a crește prețul mediu de achiziție.
  • Instrumente pentru a capta abonați. Rețineți că, pe lângă formulare, veți avea nevoie de un serviciu de marketing prin e-mail (MailChimp oferă o versiune gratuită).

Totuși, nu exagerați când vine vorba de module și plugin-uri. Așteptați până când înțelegeți mai bine de ce are nevoie cu adevărat compania dvs. înainte de a reacționa și de a lua decizii.

R7+qAAAAAElFTkSuQmCCCel mai esențial lucru este să fii plătit, nu să vinzi!

Sold out e-commerce-JustWeb.roAm discutat deja despre opțiunile de plată, care sunt o parte importantă a afacerii dvs. de eCommerce, deoarece fără venituri, magazinul dvs. va eșua.

Consultați această postare pentru mai multe informații despre diferitele metode de plată disponibile, dar nu uitați că întotdeauna merită să investiți pentru a vă proteja banii (atât ai dvs., cât și ai clienților dvs.).

Și orice opțiune de plată care include asigurări vă va costa bani.

  • POS virtual: Costul variază în funcție de bancă
  • EuPlatesc: Se integrează simplu cu majoritatea sistemelor de ecommerce din România.
  • Paylike: Este un procesator de plăți care acceptă ApplePay și GooglePay pe lângă cardurile de credit.

Trebuie să alegeți modalitatea de plată care corespunde cel mai bine nevoilor dvs., estimării vânzărilor și profilului clienților.

Faceți socoteala pentru a ști cât costă un magazin online

Cu acest articol, am încercat să vă îndrumăm puțin în ceea ce privește cheltuielile minime necesare pentru a vă lansa propria afacere de eCommerce.

Țineți cont de faptul că acestea sunt doar estimări de prețuri și că prețurile sunt stabilite de obicei în funcție de circumstanțele fiecărui proiect.

Pe de altă parte, acest articol poate fi folosit ca o listă de verificare pentru a vă ajuta să vă amintiți toate lucrurile la care trebuie să vă gândiți înainte de a începe să vă construiți magazinul. Sperăm să vi se pară util.

Sunteți interesați de crearea unui site web? Aveți nevoie de marketing digital sau servicii SEO pentru site-ul dumneavoastră? JustWeb este alegerea potrivită pentru nevoile dvs.

Contactați-ne astăzi pentru a afla mai multe!

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
    0Comments

    No Comment.