Campania dvs. SEO nu merge conform planului? Iată câteva realități pe care poate nu le știați.
Brandurile și specialiștii SEO trebuie să accepte responsabilitatea pentru performanța site-urilor web pe care le întrețin și le administrează. Utilizarea acestor 6 realități SEO vă poate ajuta să ajungeți la performanțe de nivel următor ale site-urilor web.
01 SEO ar trebui să fie un efort strategic al întregii companii.
SEO implică întreaga companie. Totul începe de la vârf, cu toată lumea care înțelege importanța optimizării pentru motoarele de căutare, se angajează și face din aceasta o prioritate.
Nu puteți începe să faceți SEO doar în prima zi a lunii. Nu poate fi făcut de o persoană din greșeală. Nu va funcționa decât dacă lucrați la optimizare în fiecare zi.
De fiecare dată când există o întâlnire pentru a discuta modificarea site-ului web, compania trebuie să ia în considerare SEO. Cineva din cameră trebuie să se întrebe: „Cum afectează acest lucru SEO?”.
Cum putem îmbunătăți calitatea și funcționalitatea generală a site-ului nostru web astfel încât să producă cu adevărat trafic sau să satisfacă un KPI al afacerii?
Dacă vă angajați să investiți timp și efort în activitățile de optimizare a motoarelor de căutare, crezând că este o investiție pe termen lung, atunci optimizarea este o operațiune profitabilă pentru afacerea dumneavoastră.
02 SEO ar trebui să surclaseze concurența, mai degrabă decât algoritmul.
Trebuie să înțelegem cum funcționează algoritmii de clasament. Dar nu este de datoria noastră să păcălim algoritmul. Învingerea algoritmului este o sarcină imposibilă.
În fiecare an, Google aduce sute de îmbunătățiri căutării. Și fiecare termen pentru care încercați să optimizați este de fapt un nou algoritm. Sarcina dumneavoastră este să depășiți concurenții. Tot ce putem face este să ne dăm seama cine se clasează și ce face. Există ceva ce au toți în comun? Există termeni comuni și cum îi putem utiliza mai eficient? Deseori relatez povestea a doi prieteni care au mers cu cortul. Și-au montat corturile. Au aprins un foc. Pregăteau cina când apare un urs. Încep să sprinteze pe potecă. Sunt urmăriți de urs. Persoana din față nu trebuie să fie un alergător olimpic. Trebuie pur și simplu să fie mai rapid decât amicul său.
03 Arhitectura de conținut este importantă în SEO.
Site-urile web trebuie să fie concepute astfel încât motoarele de căutare să vă recunoască drept expert în domeniu. Este nevoie de un efort concentrat pentru a publica informații fiabile și demne de încredere.
Google favorizează materialele care au o structură ierarhică clară. Cu alte cuvinte, un drill down (de exemplu, un site de electronice are Tv > Tv LED; un site de mobilă are Mobilă > Canapele). Acest lucru este cunoscut sub numele de silozare.
Într-adevăr, are performanțe mai bune în căutare, deoarece ați concentrat toate informațiile despre acel termen specific într-o singură zonă, în loc să le distribuiți pe toată pagina. Pentru ca SEO să funcționeze corect, trebuie să fiți expertul în domeniu. Nu poți să pui o grămadă de lucruri pe un site web și să te aștepți ca acesta să aibă succes.
04 SEO nu este responsabil de a face un porc să zboare.
Un site care nu este bine întreținut nu poate fi întotdeauna salvat de SEO. Acesta este motivul pentru care întreținerea site-ului trebuie să fie încorporată în strategia SEO.
Dacă site-ul dvs. arată ca și cum ar avea 20 de ani, nu a fost actualizat de ani de zile sau nu este prietenos cu dispozitivele mobile, nu puteți apăsa pur și simplu un buton „ușor” și să vă așteptați să vă poziționați favorabil mâine.
Este de datoria SEO să ia acel porc și să îl modifice genetic într-un vultur împreună cu ajutorul dumneavoastră. Ați putea avea atunci ceva care să funcționeze. Sunt mult prea mulți oameni care vin la noi folosind o tehnologie învechită. Site-ul lor nu a fost actualizat în ultimii cinci ani. Nu și-au actualizat conținutul. Și se așteaptă ca motorul de căutare să îi răsplătească în fața celor care și-au întreținut site-urile tot timpul. Competitivitatea în căutarea organică este acerbă. Adversarul dumneavoastră poate avea o întreagă echipă dedicată SEO. Este ca și cum ai încerca să concurezi cu site-uri web înarmate cu mitraliere când tu ai doar arcuri și săgeți.
05 SEO ieftin este o experiență aproape fatală.
Optimizara necorespunzătoare are repercusiuni. Vă poate cauza daune. Nicio organizație nu ar trebui să se aștepte ca SEO low-cost să fie eficient.
Vreți un sfat prost la jumătate de preț, sau un sfat bun? Cât timp vă va lua să vă dați seama ce nu a mers bine atunci când va merge prost? Și cât de mult vă va costa să o corectați mai târziu? Ceea ce obțineți cu SEO ieftin sunt cunoștințe necalificate care experimentează pe cheltuiala dumneavoastră.
Faceți-o bine de prima dată. Nu vă puteți permite să o refaceți.
06 SEO se termină atunci când Google încetează să mai actualizeze lucrurile și toți concurenții tăi pierd.
Deoarece căutarea evoluează continuu, SEO este un proces continuu. Este exact ceea ce face și concurența dumneavoastră. (De asemenea, obiceiul de a căuta.)
Obiectivul Google este de a face plăcere oamenilor, așa că a pus foarte mult accent pe lucruri precum experiența utilizatorului și pe recompensarea materialelor cu adevărat competente, precise și demne de încredere.
Când te afli într-un astfel de mediu, în care motorul de căutare evoluează continuu, experimentează și se străduiește să se îmbunătățească – acestea sunt schimbări care vor avea o influență semnificativă asupra modului în care te situezi în rezultatele căutării.Nu poți termina niciodată cu SEO. Motoarele de căutare s-au ocupat de asta.